Słuszna i czytelna argumentacja. Zresztą po treści pisma, widać wyraźnie, że to pierwszy napisany oficjalny dokument w życiu, więc spotkanie mogłby po prostu odbyć się na zasadzie, jesteś nikim, zniszczymy cię, zamknij profil. Mimo wszystko pozytywna akcja, oby tak dalej! NC+ to jest wielkie nieporozumienie, a do wszystkich blokersów, którzy nie rozumieją realiów mieszkania w domku jednorodzinnym, tłumaczę: my nie mamy wyboru, nie mamy kalbówek. Został cyfrowy polsat, albo NC+, obie platformy
Moim zdaniem problemem jest prawo dające przewagę na rynku oferentom usług. Klienci mają mało do gadania:
1. Zawiadomienie o zmianie oferty - usługodawca może wysłać je listem zwykłym, a klient musi udzielić odpowiedzi poleconym. Dodatkowo domniema się zgodę klienta na wszystko co będzie zapisane w liście zwykłym. Oczywiście klient może później dochodzić swoich praw przed sądem, ale jeszcze nie słyszałem o rzeszach klientów sądzących się o podwyżkę abonamentu o 20zl.
Od jakiś 8 lat nie mam wcale TV i mnie najbardziej zastanawia w tym wszystkim... ludzie SERIO płacą TYLE kasy by mieć 200 kanałów? Na co to kur&^ komu?
Komentarze (113)
najlepsze
Korzystaj z maila na o2.pl. :|
A to trzeba mieć własną domenę, żeby nie mieć maila na najbardziej spamerskiej domenie w polsce?
1. Zawiadomienie o zmianie oferty - usługodawca może wysłać je listem zwykłym, a klient musi udzielić odpowiedzi poleconym. Dodatkowo domniema się zgodę klienta na wszystko co będzie zapisane w liście zwykłym. Oczywiście klient może później dochodzić swoich praw przed sądem, ale jeszcze nie słyszałem o rzeszach klientów sądzących się o podwyżkę abonamentu o 20zl.
2. Firma
ZLIKWIDOWAĆ.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora