Nvidia pokazała swoją technologię renderowania twarzy. PS4 może się schować…
![Nvidia pokazała swoją technologię renderowania twarzy. PS4 może się schować…](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_cZVWbWG21d79ghOugcFdEVkkymAfnx2P,w300h194.jpg)
Zaprezentowana w trakcie PlayStation Meeting przez Quantic Dream technologia animacji twarzy robiła wrażenie. To jednak nic w porównaniu z tym co na odbywającej się w tym tygodniu konferencji GPU Technology Conference pokazał Nvidia.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 106
Komentarze (106)
najlepsze
Moim zdaniem 60 fps'ów to minimalna komfortowa wartość. Wtedy grafika jest płynna, przy 30 nic się nie zacina, jednak różnica w dynamice grania jest diametralna.
Oczywiście nie próbuję oczernić nowej technologii, dla mnie jest to wspaniałe. Jednak zauważyłem u siebie taką tendencję, że gdy mam grę, która na wysokich/średnich detalach chodzi u mnie tak
I chyba nie powiesz mi, że filmy nie są płynne albo, że je się ogląda niekomfortowo...
No i faktycznie jakby tak każdej postaci obecnie dawać super realistyczne zachowanie wszystkiego to nie starczyło by żadnej mocy obliczeniowej na otoczenie i inne postacie. Jeszcze trzeba
Czy tylko ja pomyślałem, że zrobili go łysego, ponieważ pomimo tak zaawansowanej technologii, jaką mamy obecnie w grafice, wciąż są problemy z generowaniem "prawdziwych" włosów?
http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2010/10/mr-bean-is-ill__oPt.jpg
Obecne demo nvidi to pokaz który wgląda świetnie ale nie będzie możliwy na domowych PC jeszcze przez długi czas,do tego potrzebne
Heavy Rain miało problem z PS3 raczej niż z możliwościami deweloperów..
btw wczoraj czytalem, ze podobno BF4 na next genach ma smigac w 720p w 60klatkach, mam nadzieje, ze to jakas plotka, albo zart