Co mnie wkurza?: T-mobile w trosce o moją wygodę, doprowadza mnie do szału...
Odkąd stałem się klientem T-Mobile, ciągle wyłączam jakieś niechciane usługi... (nie dla wyznawów "tl;dr")
staryhaliny z- #
- #
- #
- #
- 160
Odkąd stałem się klientem T-Mobile, ciągle wyłączam jakieś niechciane usługi... (nie dla wyznawów "tl;dr")
staryhaliny z
Komentarze (160)
najlepsze
Sam się przekonałem, że coś od nich uzyskać to męczarnia godna Urzędu Skarbowego czy ZUS-u.
W Play jestem już 2 lata i co najciekawsze, nie zdarzyło mi się przekroczyć rachunku co w Erze było standardem. Biuro Obsługi nie dość że choć ma nawał pracy, załatwia wszystko ekspresowo to
@hughmm: po kupnie telefonu w plusie, pamietam ze denerowal mnie spam, który nonstop przychodzi. Wiem, że w plusie wszystko wyłączyłem jednym smsem
No właśnie na forum ;) Ja też googlałem jak to powyłączać, ale to chyba nie tak powinno wyglądać - skoro tak łatwo coś włączają bez wiedzy klienta to i równie łatwo powinno się to wyłączać. A nie każdy uzytkownik telefonu w tym kraju siedzi w Internetach żeby sobie szybko wyszukać co i
Osobiscie staram się demaskować wszelkie niejasności związane z konkretnym pakietem czy dodatkową usługą ale niestety jeżeli to wyjdzie na jaw na odsłuchu to pewno niedługo tam popracuję.
A co do numerków to jedna z najmądrzejszych rzeczy. Tak powinno być w marketach, aptekach, urzędach, jednymi słowy - wszędzie, gdzie jest duża liczba osób oczekujących na załatwienie swojej sprawy, a nie tak
Więc zrobiłem o to awanturę i w końcu te gówna przestały przychodzić. Podobnie jak przypomnienie, że mam zapłacić rachunek - przysyłane tydzień przed terminem.