UWAGA UWAGA!!!<br />
Chciałbym wszystkich przestrzec przed produktami <strong>Sony</strong>, a właściwie serwisem tej firmy. Problemy z laptopem (Sony Vaio seria S) i szczególnie <strong>ignorancją firmy</strong> są/były następujące:<br />
<br />
<ol><li>Artefakty i przebarwienia na matrycy - <strong>Jakie działania serwisu?</strong> Przeinstalowanie Windowsa i odesłanie niesprawnego komputera. Dopiero po ustawieniu takiej tapety <a href="//kwejk.pl/obrazek/1396821/serwis-sony-profesjonalne-podej%C5%9Bcie-do-klienta.html" rel="nofollow">//kwejk.pl/obrazek/1396821/serwis-sony-profesjonalne-podej%C5%9Bcie-do-klienta.html</a> Sony wymieniło matrycę przy drugiej "naprawie".</li><li>Czasami niedziałająca kamerka - <strong>rozwiązanie?</strong> Oczywiście format systemu i odesłanie niesprawnego komputera. Po miesiącu wyszły nowe sterowniki i naprawiły problem (zobaczymy na jak długo), ale fakt faktem, Sony znowu odesłało niesprawny sprzęt.</li><li>ODMOWA NAPRAWY przycisku touchpada. <strong>Powód?</strong> W okolicach rogu obudowy jest małe wgniecenie, które w żaden sposób nie wpływa na pracę laptopa, a już na pewno daleko mu do touchpada. No ale Sony stwierdziło, że nie są w stanie naprawić przycisku bez naprawy wgniecenia, więc nie naprawią żadnej z tych rzeczy.</li><li>Dość wspomnieć o niezawsze ładującym zasilaczu, czy o tym, że <strong>Sony zapomniało przysłać kuriera</strong>, przez co, po 2 tygodniach, znowu musiałem wisieć na infolinii 40 min i czekać na konsultanta.</li><li>Kolejna sprawa - dobrze się zastanów zanim wyślesz sprzęt do serwisu Sony. Jeśli serwis UZNA, że sprzęt jest sprawny, to <strong>żeby go odzyskać musisz zapłacić 500 ZŁ!!!</strong> za kuriera i "diagnozę". A co ja otrzymałem od Sony za zdiagnozowanie problemu i instrukcje co do naprawy (zalecenie wymiany matrycy)? Oczywiście "kopa w d..." (patrz punkt 3.)</li></ol><br />
<br />
No ale cóż, po co dbać o klienta, który wydaje marne 4 tys. na kompa. Żenada. Z pewnością, to był mój ostatni produkt Sony.<br />
<br />
Ps. Laptop chyba znowu będzie musiał pójść na gwarancję. Ostatnio sam się włącza. WTF?!?!?!<br />
<br />
Komentarze (139)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora