quattro nie quattro ale dużo ich użytkowników zapomina że o ile na śniegu rozpędza się 100 razy lepiej od reszty to hamuje tak samo jak byle przednionapędówka...
@lubiecie: Racja, a w dodatku łatwo jest się zapomnieć.
Wyjeżdżam spod domu, z tą tamą prędkością co zwykle i jadąc jak po suchym, a gdy dojeżdżam do pierwszego skrzyżowania i zaczynam hamować to mam mokro w gaciach...
@lubiecie: 100% racji. Ostatnio miałem okazję widzieć bałwana (w końcu zima) jak grzeje swoim wychuchanym Audi (jeszcze przecież na tablicach zjazdowych z Rajchu) i swoim Audi A4 Quattro zaj^&67ał w słup przy wjeździe na parking. Komentarz bezcenny przechodnia : Każdy głupek trafia w słupek.
Sam jestem właścicielem A4 B5 + napęd quattro i potwierdzam, napęd niezastąpiony podczas zimy. Przewiozłem kumpla, który jest głównie fanem samochodów z kwitnącej wiśni. Po przejażdżce, a raczej paru 'driftach' powiedział krótko: 'chcę quattro!'
Jadąc samochodem z napędęm na przód, aby wprowadzić go w poślizg i polecieć bokiem musisz używać hamulca ręcznego, w przypadku quattro, wystarczy delikatnie skręcić i dodać gazu, a samochód poleci bokiem. Znacznie łatwiej się też wychodzi z takiego poślizgu. Ręcznego w quattro używa się tylko do zawracania podczas 'wygłupów' jeśli można to tak nazwać. W lato mając samochód z takim napędem też nie 'zapiszczysz oponami' ruszając gwałtownie, nieznacznie większe spalanie
Komentarze (113)
najlepsze
a nie, to nie matiz
@Kozzi: quattro, ale nie byle jakie quattro, bo realizowane przez torsen, a nie to haldexowe załączane gówno.
Wyjeżdżam spod domu, z tą tamą prędkością co zwykle i jadąc jak po suchym, a gdy dojeżdżam do pierwszego skrzyżowania i zaczynam hamować to mam mokro w gaciach...
U nas oczywiscie by sie tak nie dało, bo lewicowcy by od razu narzekali, ze odgarnał tylko prawe pobocze!
Jadąc samochodem z napędęm na przód, aby wprowadzić go w poślizg i polecieć bokiem musisz używać hamulca ręcznego, w przypadku quattro, wystarczy delikatnie skręcić i dodać gazu, a samochód poleci bokiem. Znacznie łatwiej się też wychodzi z takiego poślizgu. Ręcznego w quattro używa się tylko do zawracania podczas 'wygłupów' jeśli można to tak nazwać. W lato mając samochód z takim napędem też nie 'zapiszczysz oponami' ruszając gwałtownie, nieznacznie większe spalanie