Próba narzucenia ograniczenia 30 km/h w strefach zabudowanych
Ekooszołomy i euroidioci próbują narzucić ograniczenie do 30 km/h przy pomocy tzw. "Europejskiej Inicjatywy Obywatelskiej". Większa prędkość mogłaby być zastosowana tylko w niektórych sytuacjach.
N.....f z- #
- #
- #
- 303
Komentarze (303)
najlepsze
Po ostatnich zapowiedziach, że wpływy z mandatów mają wynieść 1,5 mld złotych, mogę się założyć, że Polska jako pierwsza wprowadzi 30 km/h w zabudowanym.
Zebrala sie jakastam grupa ludzi i probuje wprowadzic w zycie jakiestam przepisy, winy UE za bardzo tu nie widze. Pewnie i tak nei zbiora tych podpisów, albo projekt padnie w glosowaniach, bo komu tak naprawde mogloby zalezec na takich ograniczeniach?
UE jakieś 10-15 lat temu
Trochę ponarzekam: w naszym kraju mało kto stosuje się nawet do tych 50 km/h. W miastach ludzie
Już wiele razy widziałem jak wozi się nasza 'elita'... ale kto władzy zabroni...
2. Zwiększony hałas (wyższe obroty na niższych biegach)
3. Podwyższone spalanie (w moim przypadku tak o 30% - na trójce bym jeździł)
4. Podwyższony poziom frustracji z powodu niskiej prędkości.
5. Więcej wypadków spowodowanych nieuwagą kierowców. Im wolniej jadę, tym mniej uważam na to, co się dzieje dookoła
Mam pytanie: Jak można być taką prymitywną k@$#ą intelektualną, żeby taki pomysł promować lub popierać?
Wiem o tym, ale posłuchaj sobie jak ruszają samochody spod świateł i wyobraź sobie, że przynajmniej połowa z nich będzie jechała an tak wysokich obrotach, że hałas będzie odczuwalny mimo braku hałasu od opon. Zwłaszcza starsze samochody benzynowe tak mają, co wnioskuję po obserwacji.
Zresztą to, że hałas opon przewyższa hałas silnika nie jest dowodem na to, że hałas silnika nie jest hałasem przeszkadzającym. Nie będzie słychać opon, będzie słychać
http://mapaakustyczna.um.warszawa.pl/pl/halas/rodzajehalasu.html
Zwolennicy tego rozwiązania zaprzestaną jakiegokolwiek korzystania z samochodu.