Witam,<br />
<br />
Chciałem się z wami podzielić smutną historą jak to Orange po prostu zrobiło skok na moje 250zł.<br />
<br />
Używałem telefonu z Orange na kartę od wielu lat. Nie jestem aktywnym użytkownikiem komórki, więc po jakimś czasie miałem nadwyżkę środków na karcie - ponad 250zł. Pomyślałem, że przekażę tę kwotę na telefon siostry - ona korzysta znaczniej częściej, więc na pewno jej się przyda. Jest taka usługa przelew SMS która pozwala przelewać środki pomiędzy numerami na kartę. Dowiedziałem się również, że jednego dnia można zrobić przelew na max 10 zł - jest to pewne utrudnienie, ale miałem jeszcze miesiąc ważnego konta, więc dzień po dniu środki bym przelał.<br />
<br />
I tu pojawił się problem - sms zwrotny mówiący, że nie mogę skorzystać z tej usługi i żebym skontaktował się z infolinią.<br />
<br />
Dzwonię - Pani mówi, że nie wie czemu nie jestem w stanie tego zrobić i żebym napisał reklamację pisemną na bok@orange.com.<br />
<br />
Napisałem więc:<br />
<br />
<br />
<br />
Po miesiącu nastąpiła odpowiedź zupełnie od czapy.<br />
Problem z taką odpowiedzią był taki, że była od czapy i dopiero po miesiącu (dodam, że wtedy moje konto przestało być aktywne i już na pewno nie mogłem nic zrobić z tym środkami - przypadek? ;)<br />
<br />
<br />
<br />
Pomijając fakt, że na stronie Orange było napisane, że przelew można zrobić do max 10 zł dziennie, a Pan mi tu napisał, że do 200zł (byłoby to dla mnie wygodniejsze) - odpowiedź to typowe kopiuj wklej (i to ze starego, nieaktualnego szablonu) bez związku z moją prośbą.<br />
Smutne, ale spotykałem się z tym już wcześniej, więc obeszło się bez szoku.<br />
<br />
Pozwoliłem sobie odpowiedzieć:<br />
<br />
<br />
<br />
I na tym kontakt się urwał.<br />
<br />
Najwidoczniej uznali, że skoro konto już mam niekatywne (nie doładowywałem później - miałem kilku miesięczny wyjazd za granicę) to mogę im naskoczyć.<br />
<br />
Wysłałem jeszcze krótkie przypomnienie później, ale też bez odpowiedzi.<br />
<br />
Oczywiście moja pieniądze przepadły na rzecz Orange.<br />
<br />
Chciałem się tą smutną historią podzielić, żeby nie myśleli, że mogę im tylko "naskoczyć". Mogę to jeszcze upublicznić :) Wierzę w siłę takich akcji, a o sprawie zapomnieć nie mogę, bo 250zł to dla mnie całkiem dużo.<br />
<br />
Zaraz jeszcze podeślę odpowiednie zapytanie do Rzecznika Praw Konsumenta.<br />
<br />
A może ktoś jeszcze miał taki sam problem? W sumie dla nich to łatwy zysk. Powiedzieć, że się nie da przelać i czekać aż się skończy ważność konta...
Komentarze (106)
najlepsze
Wiem, bo wieeele lat temu sam pracowałem w dziale reklamacji Orange (widać, mimo upływu lat, wiele się nie zmieniło). Po prostu, firma ma miesiąc na odpowiedź na reklamację, bo inaczej uznawana jest jest za rozpatrzoną pozytywnie .
Dlatego też konsultanci, których jest za mało (wiadomo, koszty) na akord tłuką reklamację bez specjalnego wnikania w treść, aby się nie przeterminowała. Szybciej odpowiedzi nie
http://www.youtube.com/watch?v=xsEcXOmn408&feature=fvwrel
https://www.facebook.com/orangepolska/app_278559028851067
Przy rozbudowanych ofertach jakie teraz posiadają telekomy wykluczanie się usług jest częstym przypadkiem...
Kombinacji konfiguracji oferty/pakietów mogą być tysiące...
Od tego czasu dzwonili kilka razy ze swoimi "wspaniałymi ofertami". Wszystko w tej sieci mnie już wkurza.
Poza tym, teraz to już chyba nie mogę edytować?
Nazywam się Marek jestem Orange Ekspertem i chce pomóc wyjaśnić Twoją sprawę.
Zapraszam do kontaktu z nami przez formularz Pomoc Orange, który znajdziesz: http://on.fb.me/GBc6Hm Podaj szczegółowy opis a sprawdzimy opisaną sytuację i postaramy się pomóc.
http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010582,title,Konto-wazne-1-rok,article.html