Czy StarCraft 2 umiera? Blizzard stracił zdolność zatrzymywania graczy na lata.
![Czy StarCraft 2 umiera? Blizzard stracił zdolność zatrzymywania graczy na lata.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_H0Ql2illBlFKMps2aUXHwXuVJfkSa4FX,w300h194.jpg)
Steven "Destiny" Bonnell jest amerykańskim zawodowym graczem związanym ze StarCraft 2 jeszcze od czasów bety. W obszernym poście na Reddicie dzieli się swoimi przemyśleniami dotyczącymi obecnego stanu gry. Jego zdaniem, sytuacja nie wygląda różowo.
![GraveDigger](https://wykop.pl/cdn/c3397992/GraveDigger_g8Wh5V57VR,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 179
Komentarze (179)
najlepsze
RTSy jako gatunek bardzo lubię, ale to, jak wyglądają na multi, zwyczajnie obrzydza mi granie.
Taki Dawn of War 1 w którym oddział gwardzistów biegając lewo-prawo może w nieskończoność unikać marines szturmowych etc. - nie dość, że idiotycznie to wygląda, nijak ma się do "realiów świata przedstawionego", to
Owszem. W3,C&C,C&C:RA.
W pewnym momencie zaczęła pojawiać się masa postów od graczy z subreddita Starcrafta 2. Pomimo kompletnej nieznajomości mechaniki gry byli oni zachwyceni, ile wysiłku Valve wkłada w swoją grę, aby turniej odbył się na jak najwyższym poziomie. Wysoka pula nagród (1 600 000 USD), niesamowita arena dla graczy i
_________________________________________________________________________________________
UI:
1. Najważniejsze turnieje z możliwością obsowania jak w Docie/ lolu. Stworzenie specjalnej zakładki w menu (np. featured tours), aby był do nich łatwiejszy dostęp. Mogą być nawet odpłatne jak np. w w/w grach.
2. Możliwość całkowicie własnej customizacji tła/ kolorów/ profilu oraz wgrania jednego własnego portretu
3. Więcej trofeów, portrety/ głosy/ skiny
UI: ok, ja nie wymagam zmian, może być jakie jest, ale mogą zaskoczyć, byłoby miło!
LADDER: popieram całkowicie! nooo, ale chlopcy powinni popracować nad bazą danych, niech zatrudnią ludzi z Oracle, stać ich na to :)
CUSTOM: bez komentarza, nie grałem dużo w BW
OBSERVER: popieram w całości, szczerze to wydaje mi sie, że nie ma przy tym dużo nakładu pracy. Obawiam się jednak, że
Podobnie jak battle.net 2.0
http://pl.twitch.tv/dreamhacktv
@Moscich: BW ma prawie 14 lat, więc nie ma w tym nic dziwnego. Najlepsi gracze BW tacy jak Jaedong czy Flash, mieli roczne pensje wyższe niż wszystkie wygrane turniejowe Mvp - najbardziej utytułowanego gracza SC2(koreanśkie teamy SC2 nie płacą pensji bo nie mają na to kasy).
Blizzard zabił BW w Korei, tworząć mieszaną ligę SC2 i BW -> progamerzy którzy mieli grać w obie gry, w obu mieli niższy poziom - bo na żadnej nie mogli się skupić; swoją drogą BW było tam popularniejsze niż SC2. Mimo wszystko są turnieje organizowane przez serwis Afreeca; są turnieje organizowane przez fanów - którzy dają własne
Artykul to wyrwana z kontekstu bzdura opatrzona faktoidowym naglowkiem.
Btw, dzis na starcraftowym battlenecie bylo 1,5kk ludzi. Jak na umierajaca gre calkiem sporo.