Polska gra na Steam Greenlight - prosimy o Wasze wsparcie!
Oozi: Earth Adventure to klasyczna platformówka 2D w staroszkolnym stylu, z nowoczesnym designem i odświeżoną grafiką. Gra jest już gotowa, teraz staramy się o jej wydanie na Steamie, ale najpierw musimy zebrać głosy poparcia w systemie oceniania przez graczy Steam Greenlight. Z góry dziękujemy! :)
Madras z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 145
Komentarze (145)
najlepsze
Treść została ukryta...
EDIT: Wygląda to na niedociągnięty plik instalatora, możesz spróbować pobrać plik jeszcze raz w inne miejsce? Ewentualnie sprawdź, czy plik po pobraniu ma rozmiar dokładnie 160 741 776 bajtów.
@Pyrakus: burżuje
PS: i ma już 2 % jak do tej pory
2) czy zamierzacie napisać w przyszłości jakieś gry, w których coś się tworzy/buduje? (minecraft, terraria, dont starve etc). Ewentualnie zrobić grę platformową, ale podobną do Trine, czyli trochę fizyki, tworzenie skrzyń czarodziejem etc?
1) Smucić się nie będziemy, choć oczywiście wolelibyśmy zarobić na grze, to jednak pogodziliśmy się z tym, że w dniu premiery trafi na torrenty i warezy, nawet nie będziemy próbować jej zabezpieczać przed kopiowaniem. Pirat to nie złodziej, pirat to pirat - ściągając grę za darmo nie pozbawia nas pieniędzy, tylko szansy na ich zarobienie, ale jeśli i tak nie byłoby go stać na zakup, to wiele nie tracimy. Piractwo
Komentarz usunięty przez moderatora
Waszą grę poleciła strona taniegry.tk więc wcześniej już dodałem kciuk :)
Czy gra na PC obsługuje pady?
Napiszcie do gości od HumbleBundle.com. Może do następnego packa dorzucą waszą gierkę ;) Świetny sposób na promocje.
Jak coś to jeszcze możecie oczywiście wydać Androidową wersję w przyszłości, ale ja jednak bym od tego zaczął. Mimo to powodzenia :)
Ta gra ma banalne sterowanie a ma więcej rekomendacji na steamie niż nie jedna duża produkcja. Ostatnimi czasy gry indie stały się bardzo popularne.
Komentarz usunięty przez moderatora
I mam jeszcze jedno pytanie które mnie irytuje. Jak to jest, że niektóre nowy gry Indie od zupełnie nie znanych twórców od razu lądują na steamie (np. FTL) a reszta musi
Komentarz usunięty przez moderatora
Na windę się w takie gry nie bawię (chyba że były by przez przeglądarkę i mało ważyły.. ) ale na Andka jakby wyszła, można by pomyśleć ;)
Zagłosowałem, powodzenia
2) będzie polska wersja?
3) gdzie się uczyłeś programować, technikum, studia czy może samouk?
1) W C# i XNA gry pisze się dużo szybciej, niż w innych językach/bibliotekach, w szczególności niż w C++/OpenGL. Poza tym XNA umożliwiło nam wydanie gry na Xbox Live Indie Games. Na początku (2008 rok) nie planowaliśmy wydawania gry na inne platformy - naszym podstawowym celem był i jest Steam, zdecydowaliśmy się na to dopiero gdy usłyszeliśmy o MonoGame.
2) Jeśli dostaniemy się na Steama - tak. Jeśli nie -
Komentarz usunięty przez moderatora
Przeczytałem, powyżej że do programowania użyliście xna i frameworka. Możesz polecić jakąś literaturę która pokazuje w prosty sposób praktyczne a nie teoretyczne rozwiązania, które pomagają przy tworzeniu gier w tych technologiach? Bo sam pracuję nad pewnym projektem na pracę inż. ale ogólnie topornie mi to idzie. Bo nie wiem jak złożyć pewną prostą mini-grę do kupy ;)
absolutnie polecam. Microsoft aprawdę się postarał i jest tutaj masa różnych przykładów/tutoriali, bardzo ładnie wyjaśnionych i okomentowanych.