Największy (?) sekret Apple ujawniony w sądzie - tajemnica ich reklamy.
Gigant komputerowy nie wydaje pieniędzy na drogie kampanie reklamowe, bo nie musi. Wystarczającą promocję zapewniają mu recenzje w mediach i lokowanie produktów w filmach i produkcjach telewizyjnych.
Casuperu z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 134
Komentarze (134)
najlepsze
Kiedyś przy okazji premiery nowego ajfona gadget show zrobił cały odcinek na jego temat. Wyglądało to tak że np porównywali jakie użądzenia zastępuje ajfon. Tylko zamiast brać sprzęt dobrej klasy to porównali go z chińczykami i achali i ochali nad jego jakością.
A w następnej fazie "recenzji" porównywali go z androidem, i wyszło to tak że ios
Takie działania wydają się sensowne. Pytanie, dlaczego inne firmy nie idą tym krokiem np. Samsung?Jakoś sobie nie przypominam, kiedy ostatnio w jakiś amerykańskim filmie czy serialu, widziałem jakiś komputer inny od iMaca, czy czasami Della, a smartfonach już nie wspominając, bo prawie zawsze widać tylko iPhone'a.
@PlonacaZyrafa: i to nazywasz reklamą? ;)
Umieszczanie swojego loga w filmach też kosztuje.
PS
Tak samo np. e-bay pojawił się w Transformers, raczej również nieprzypadkowo.