Piszę ciekawostki, a tam jedynie samochody którymi się poruszają. Nie mówię, że to nie ciekawostka co gdzie jeździ ale jednak oczekiwałem trochę więcej od wykopu o takim tytule.
Jelcze i Stary tam gdzie ich miejsce w muzeum, Jelcz 442 i Star 266 jeszcze są przydatne i dają radę reszta to muzeum niestety (wyjątki stary 1142 itp. ale jest ich niewielka ilość). GCPr to raczej już przeżytek niektóre GCBA mają AP250 i to w zupełności starcza prawdopodobnie i tak nigdy nie zostanie użyte, proszek nadaje się do gaszenia zakładów chemicznych,
@nico112: ciekawe, może troszkę mało, ale wykop na zachętę się należy. Proponuję następne znalezisko tego typu trochę bardziej obszerne, więcej opisów i może nawet płomień wpadnie.
@nico112: miałem na myśli, żebyś kiedyś jeszcze stworzył ciekawe znalezisko na temat straży pożarnej, czy ratownictwa w ogóle, to będzie szansa na główną. Ale dziękuję za tę ciekawostkę też.
wymogiem/ważną cechą jest dobra widzialność (wymagana do sterowania działkami) czego większość (wszystkie?) tradycyjne pojazdy ciężarowe nie są w stanie zapewnić.
Większość wozów niestety ma elektroniczne ograniczenia do 90km/godz i szybciej nie pojedziesz na obwodnicach taki wóz może być nawet zawali drogą ;-) . W mieście nie ma co szaleć bo niektórzy piesi potrafią nawet wejść pod koła a wyhamowanie 12 ton trochę trwa. Niektóre wozy strażackie bardzo źle się prowadzą w zakrętach np. midliner 4x4 ten wóz chyba zaliczył
Hity
tygodnia
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Komentarze (26)
najlepsze
nie olśnieniowy tylko oświetleniowy
bezmyślne kopiuj wklej
tutaj dla chętnych link o oznaczeniu samochodów pożarniczych
zresztą bardziej niż samochody oświetleniowe czy wężowe są wykorzystywane cysterny czy samochody kontenerowe o których nie napisałeś
Akurat wszystko sam pisałem. Ogólnie to samochód z najaśnicami. Poza zdjęciami nie było żadnego kopiuj wklej.
Mój ulubiony wóz strażacki:
http://tiny.pl/h4klp
Mój ulubiony wóz strażacki:
@DaTaDany:
Jelcze i Stary tam gdzie ich miejsce w muzeum, Jelcz 442 i Star 266 jeszcze są przydatne i dają radę reszta to muzeum niestety (wyjątki stary 1142 itp. ale jest ich niewielka ilość). GCPr to raczej już przeżytek niektóre GCBA mają AP250 i to w zupełności starcza prawdopodobnie i tak nigdy nie zostanie użyte, proszek nadaje się do gaszenia zakładów chemicznych,
No dobra, jestem za, ale mogłoby być coś więcej poza pojazdami.
M1A1 Abrams chociaż skuteczniejszy może się okazać Sherman Crab.
@authorr:
wymogiem/ważną cechą jest dobra widzialność (wymagana do sterowania działkami) czego większość (wszystkie?) tradycyjne pojazdy ciężarowe nie są w stanie zapewnić.
Wozy lotniskowe projektuje się od zera, "zwykłe" zabudowuje się na ciężarówkach prosto z fabryki i za bardzo nie ma co zmieniać w designie.
@kinlej:
Większość wozów niestety ma elektroniczne ograniczenia do 90km/godz i szybciej nie pojedziesz na obwodnicach taki wóz może być nawet zawali drogą ;-) . W mieście nie ma co szaleć bo niektórzy piesi potrafią nawet wejść pod koła a wyhamowanie 12 ton trochę trwa. Niektóre wozy strażackie bardzo źle się prowadzą w zakrętach np. midliner 4x4 ten wóz chyba zaliczył