Proszę Was o pomoc. Oszukał mnie serwis GROUPON. Na pewno go znacie. Ja sam robiłem tam często zakupy. Przed Euro2012 kupiłem 4 bilety na Strefę Kibica w Sielinku pod Poznaniem (koło hotelu Portugalczyków w Opalenicy). Cena 396, PLN za 4 bilety.
//www.groupon.pl/oferty/groupon-travel/Buda-Fancamp2012/6146343
Strefa okazała się plajtą i organizator zamknął Strefę 12 czerwca 2012 roku zaraz po przegranym meczu Portugalczyków. Czas realizacji Grouponu to 08 - 22 czerwca 2012.
Informacje o zamknięciu Strefy Kibica były publikowane na oficjalnej stronie organizatora. Mówiono o tym w radiu, pisała o tym również prasa. Przykładowy artykuł:
//nowytomysl.naszemiasto.pl/artykul/1439477,sielinko-miasteczko-kibica-od-dzis-juz-nie-dziala,id,t.html
Zgłoszenie o zamknięciu strefy i braku możliwości realizacji Grouponu wysłałem 14 czerwca. Przez ten czas dzwoniłem, pisałem do obsługi Groupon, ale po mimo miłych formułek utrzymanych w miłym tonie, nic nie potrafili mi powiedzieć. Dzisiaj doczekałem się odpowiedzi w tej sprawie. Otóż nie chcą mi oddać pieniędzy czyli 396,00 PLN. Najbardziej odrzucająca jest perfidia ich uzasadnienia. Twierdzą, że warunki nie zostały naruszone bo Strefa działała! Jest to kompletna bzdura! Wszyscy to wiedzą ! Czy można tak po prostu odpowiedzieć klientowi taką bzdurę? Czy to jest naprawdę bezkarne ? Co z tym zrobić ? Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta ? Sąd ? Policja ? Mam im to darować ? Dla mnie to kupa kasy. Bilety miały być dla mnie i znajomych. Nie stać mnie na taką stratę kasy.
Oto odpowiedz serwisu Groupon:
Panie Andrzeju,
Dziękuję za wiadomość.
Udało nam się wyjaśnić zaistniałą sytuację związaną z wykupioną przez Pana ofertą.
Zgodnie z warunkami oferty obejmowała ona: "pobyt na polu namiotowym dla 1 osoby, codzienne śniadania i kolacje oraz dostęp do Family Zone". Oferta w w/w zakresie była realizowana przez cały czas trwania ważności kuponów, w związku z czym przedstawiona przez Pana reklamacja nie jest zasadna i nie może zostać rozpatrzona pozytywnie. W związku z powyższym nie jest możliwe zrealizowanie zwrotu za ten kupon.
Pozdrawiam,
J***
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Groupon.pl
Komentarze (61)
najlepsze
Groupon 17 lipca, 15:00
Dziękuję za wiadomość.
Udało
Powodzenia życzę ;)
Groupon 18 lipca 2012, 12:00
Dziękuję za wiadomość.
W
Czy teraz zmienisz tytul znaleziska i dasz sprostowanie?
Komentarz usunięty przez moderatora
Portal jest strasznie amatorski.
1. Wystawili grupony na kursy językowe szkoły która była zamknięta, po prostu już nie istniała.
Sprawa