Tego chłamu ani nie da się czytać ani oglądać, ani słuchać. Kłamstwa kłamstwa, przekręcanie słów, wyrywanie z kontekstu, robienie z jednych debili bohaterów, z innych zasłużonych przestępców, a szary obywatel jest w dupę ruchany sloganami "jak to jest cudownie" a jest coraz gorzej! Pieprzenie kłamstw, organizm samoczynni broni się przed tych syfem i nie da się na to patrzeć.
@kminu: Ale w tych programach występują przecież właśnie ci, co potem przekazują mądrości życiowe z ekranu. Jak możesz nie wierzyć pani X, przecież ona tak ładnie na lodzie wygląda. Ładnie ubrane panie nie mogą kłamać! Zwłaszcza po tym jak wytańczyła trzecie miejsce!
ja nie oglądam TV już kilka lat i czuję się o niebo lepiej, niż jak rzucam palenie. Ja człowiek złapie do tego dystans i potem przypadkiem zobaczy tych wszystkich oszołomów, to dopiero widzi z jakiego gówna się wyrwał..
Akurat ostatnimi czasy, natykałem się na teleekspres o 17. Szczerze, to ja nie wiem kto tam redaguje te wiadomości, tak totalna papka bezmózga dla idiotów, że ciężko się to ogląda rozgarniętemu obywatelowi. Zero o problemach, wszystkie wiadomości nastawione na "wyśmianie", poważne problemy mówią z ironicznym akcentem jakby nic się nie stało. Normalnie kraj bez problemów, jedynie tu trąba, tam kot wskoczył na drzewo a temu się ciągnik spalił.
Natomiast zadziwia mnie popularność "Uwarzam Rze", jako dość młody magazyn.
@enemydown: Mnie nie. Ile może być bardzo podobnych do siebie czasopism? "URze" ma poziom, jest lekko pisane, nazwiska publicystów, dobrego "promotora" ( rzeczpospolitą) jest dość tanie i w dodatku nie jest gazetką kościelną jak "Gość Niedzielny" co nie których może zrażać.
Z najnowszych badań wynika, że aż 60 proc. respondentów nie ufa wiadomościom podawanym w radiu i telewizji.
Zainteresowało mnie, jakie to najnowsze badania podają takie informacje. No i wygląda na to, że chodzi o dwunastą edycję badania European Trusted Brands - Marki Godne Zaufania, czyli sondażu konsumenckiego prowadzonego przez miesięcznik Reader’s Digest. Sprawdziłem, procenty się zgadzają:
Ankietowani Polacy rzadko ufają też mediom: prasie (brak zaufania deklaruje 59 proc.), radiu i telewizji (60
Jak mam oglądać na TVP INFO przez 3 dni z kolei jedno tornado z kilkunastu ujęć to ja dziękuje, jak będę czuł taką potrzebę to zobaczę to sobie na YT. Nie oglądam TV od bardzo długiego czasu, bo nie ma tam nic co by mnie interesowało. Wolę sobie obejrzeć jakiś VLOG na YT ciekawej osoby, posiedzieć na wykopie, podyskutować na jakimś forum czy rozwijać swoje zainteresowania z motoryzacji czy programowania. Moja rodzinka
@jakub512: I te emocje towarzyszące oglądaniu tych gówien. To nawet zabawne nie jest. Nie wiem jak można to oglądać. I po co? Nawet pasjans jest ciekawszym zajęciem.
@neib1: Ale to chyba taka ogólna tendencja do przechodzenia stacji tematycznych od początkowego tematu do różnych reality show luźno powiązanych z pierwotnym tematem. Discovery coraz częściej puszcza (powtórki) programów rozrywkowo(-pseudonaukowych): "Pogromców mitów", facet-co-je-robaki-w-dżungli, inny-co-czyści-szamba, albo zawody w przerabianiu zezłomowanych maszyn.
Później powstają nowe stacje, które powoli przechodzą ten sam proces.
Analogicznie np. MTV ze stacji muzycznej wyewoluowało w... coś.
Od kilkunastu lat nie ogladam telewizji i musze przyznac, ze byla to jedna z najtrafniejszych decyzji. wiadomosci mam w internecie, jesli mnie cos zainteresuje to mogę sobie doczytać dokładnie tak dogłębnie, jak potrzebuję, pogodę mam w internecie precyzyjnie podaną, sport tak samo, filmy sobie sam wybieram, a nie patrzę, kto mi co dziś podał.
No i muszę przyznać, że gdy czasem gdzieś u znajomych zdarza mi się spojrzeć w telewizor, to jedynie
Komentarze (58)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Natomiast zadziwia mnie popularność
@enemydown: Mnie nie. Ile może być bardzo podobnych do siebie czasopism? "URze" ma poziom, jest lekko pisane, nazwiska publicystów, dobrego "promotora" ( rzeczpospolitą) jest dość tanie i w dodatku nie jest gazetką kościelną jak "Gość Niedzielny" co nie których może zrażać.
Zainteresowało mnie, jakie to najnowsze badania podają takie informacje. No i wygląda na to, że chodzi o dwunastą edycję badania European Trusted Brands - Marki Godne Zaufania, czyli sondażu konsumenckiego prowadzonego przez miesięcznik Reader’s Digest. Sprawdziłem, procenty się zgadzają:
Diagnozuje "Gazeta Polska Codziennie" ;-)
Później powstają nowe stacje, które powoli przechodzą ten sam proces.
Analogicznie np. MTV ze stacji muzycznej wyewoluowało w... coś.
No i muszę przyznać, że gdy czasem gdzieś u znajomych zdarza mi się spojrzeć w telewizor, to jedynie