Pierwszy pokaz Hobbita w 48fps - publiczność już go nienawidzi.
![Pierwszy pokaz Hobbita w 48fps - publiczność już go nienawidzi.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_5QNGTb92mlrm7rhkFmO78uHvYwe1cuDi,w300h194.jpg)
Peter Jackson chce być promotorem nowych technologii. Hobbit jest kręcony w nowej technologii lecz wbrew oczekiwaniom reakcja publiczności na film była dość chłodna. Nie chodzi o sam film, a o owe 48 klatek. Powstał tak zwany efekt telenoweli... i cały pomysł diabli wzięli. Po angielsku.
![Kulek1981](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Kulek1981_tVs0WvUHqZ,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 43
Komentarze (43)
najlepsze
@Templar: Pod nazwą "motion blur" stosuje się tą samą metodę w grach, np. Stalker czy Crysis.
http://www.pcgameshardware.com/screenshots/original/2008/07/Crysis_Motion_Blur_2.jpg
Bo sztuczne włosy na sztucznym wietrze wyglądają strasznie nienaturalnie przy większej ilości fps. Kostiumy stają się sztuczne, bo tkanina zachowuje dziwną sztywność, której nie widać przy standardowych 24fps.
Dodatkowo, kamera cyfrowa = inne odwzorowanie kolorów niż typowa 35. Dodajmy do tego brak szumu taśmy i zamiast filmu oglądamy sztukę teatralną.
@DirtyS:
tu lepiej to widać: http://boallen.com/fps-compare.html
A tutaj kilka ciekawostek o oczach i fps:
http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
Z tego co ja wiem
http://www.youtube.com/watch?v=5lkW28Ee5ec
@scyth: Well, nie kręcą tego po to, żeby większość kin grała to po staremu. Może hobbita jeszcze tak, bo jest pierwszy, ale generalnie tacy twórcy jak Cameron czy Jackson, będą forsować te szybsze "framerate'y". Zatem kina z czasem też będą się przystosowywać.
Czy to na prawdę takie fatalne? Trudno mi powiedzieć, ale napisali tu, że
Chyba, że zareagowali podobnie jak kot w miniaturce.