@ProTerran: widzisz, to zależy od doboru pracowników. Valve zatrudnia ludzi którzy chcą robić gry i to jest kluczem do sukcesu. Później nie zmusza ich do uczestnictwa w żadnym projekcie. Dzięki temu pracownicy nigdy nie zaczną przychodzić do pracy z obowiązku a zawsze z chęci zrobienia dobrego produktu który nie koniecznie musi pójść na sprzedaż (kilka osób na przykład bawi się ostatnio w Valve z Aldruino). Czy to się sprawdza? Wystarczy spojrzeć
@ProTerran: witaj w XXI wieku, okresie podejścia jakościowe, wartości intelektualnej i metod TQM. Jeśli wciąż tkwisz w bagnie "fabrycznym" i metod "kija i marchewki" - zmień firmę, bo ta w której jesteś wkrótce zniknie.
Komentarze (60)
najlepsze
http://www.diki.pl/slownik-angielskiego/?q=Valve&x=0&y=0
@Arkinser: dziękuję