AdBuster - konfrontacja Dove
Tym razem konfrontacja reklamy kostki myjącej Dove z rzeczywistością oraz dodatkowo konfrontacja na życzenie.
PuDZ z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 181
Tym razem konfrontacja reklamy kostki myjącej Dove z rzeczywistością oraz dodatkowo konfrontacja na życzenie.
PuDZ z
Komentarze (181)
najlepsze
No da się lubić. Mimo wszystko myślę, że może grozić mu śmierć w niewyjaśnionych okolicznościach, jeśli dalej będzie niweczył trud geniuszy od marketingu wiodących koncernów FMCG.
"jak się wysuszy to się wykruszy"
nie up##!#@!isz lustra myjąc ryjka
@niepoprawny_marzyciel:
To oznacza, że mydło się dobrze spłukuje - osad mydlany wysusza skórę i napina ja.
Przejrzałem (chyba) wszystkie jego testy konsumenckie; oto lista z podziałem na producentów:
- Procter&Gamble (Fairy, Vizir, Always)
- Chipita (7 days)
- Reckitt Benckiser (Vanish)
- Uniliver (Rexona, Dove)
- Strauss Caffe (MK Cafe)
- Dr. Oetker (Guseppe)
- Aflofarm (Neo
Już pisałem o tym wcześniej - Robi awanturę że ser się nie ciągnie jak pizze zjarał na węgiel...
jak chce niech myje naczynia płynem za 60 gr ale ile więcej go zużyje
papier to samo, wolę kupić dużo lepszy i miękki niż jakiś za grosze gdzie aż dupa boli od podcierania :D
po prostu on tylko kwestionuje to, co widzimy w reklamach