Szczerze powiedziawszy filmików tego typu na wykopie ostatnio pojawia się dużo.Czemu mają służyć? NIE WIEM naprawdę nie mam pojęcia. jeżeli zmniejszenia liczby wypadków to NIE MA TO SENSU! sam jestem kierowcą i wiem jak wygląda droga i ludzie poruszający się po niej...to wszystko jest chwila,szczęscie albo nie...
Fatalne uderzenie. 2x gorzej lub więcej niż czołowo przy tej prędkości. Dlaczego? Niedawno wyszło na jaw, że wszystkie 5 gwiazdkowe z EURO NCAP pojazdy uderzone w tył przy prędkości testowej dostają po 0,5 gwiazdki - jedynie zdaje się VOLVO zabezpieczało pasażerów przed uderzeniem w tył - specjalnie skonstruowane siedzenie.
Ja się zastanawiam gdzie odpowiedzialność EURO NCAP? Dlaczego nie mierzono uderzeń od tyłu gdzie może kark złamać?!
Przypuszczam, że leciał prawym pasem i chciał przelecieć skrzyżowanie. Kiedy srebrny Passat przed kamerzystą zmienił pas delikwent odbił na lewo i wylądował w złym miejscu :)
Z przyjemnością bym teraz wysłuchał newsa, że przez najbliższe 5 lat jedyne radio jakie będzie zmieniał to to, które będzie w jego celi... popisał się totalną ignorancją i partaniną na drodze, bo inaczej tego nie można nazwać...
Dla takich sytuacji warto mieć auto terenowe. Wjechał z prędkością ok 100km/h w dupę jakiegoś golfa, a nadal żyje. Co z tego, że w golfie była trójka studentów. Niby całe życie przed nimi, ale co tam - w polsce przyszłości dla nich niema...
W gruncie rzeczy można tego mordercę zbawicielem nazwać. Mam nadzieję, że humor wam dopisuje. GARDZĘ WAMI!
Komentarze (155)
najlepsze
Ja się zastanawiam gdzie odpowiedzialność EURO NCAP? Dlaczego nie mierzono uderzeń od tyłu gdzie może kark złamać?!
Mam nadzieję, że tym ludziom się
http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/c8d00e17-f3ed-4864-89c7-5a8af2798f03/whiplash.aspx
A i tak bardzo dużo zależy od ustawienia zagłówka
Komentarz usunięty przez moderatora
W gruncie rzeczy można tego mordercę zbawicielem nazwać. Mam nadzieję, że humor wam dopisuje. GARDZĘ WAMI!