Camber, czyli kąt nachylenia kół względem podłoża
Kąt nachylenia kół względem podłoża ([ang.] camber), obok zbieżności jest najczęstszym tematem poruszanym w rozmowach w warsztatach diagnostyki geometrii.
Tata_Dealera z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 46
Kąt nachylenia kół względem podłoża ([ang.] camber), obok zbieżności jest najczęstszym tematem poruszanym w rozmowach w warsztatach diagnostyki geometrii.
Tata_Dealera z
Komentarze (46)
najlepsze
A to zależy już od stylu jazdy, trasy, pojazdu i pewnie od wersji gry. :) Jak grałem ostatnio jakieś 2 lata temu.
Ale zawsze na szybkie okrążenia, hotlapy ustawiało się większe pochylenie, niż na wyścig.
http://i51.tinypic.com/2s6k65e.jpg
No tak, Japonia...
1) Zawieszenie jest projektowane tak, by pod obciążeniem powstały minusy, po odciążeniu plusy, czyli jak jesteś w zakręcie, to zewnętrzne koło łapie minus, wewnętrzne plus i jest fajnie
2) Jest jeszcze coś takiego jak caster, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, który poza tym ,że wpływa na to, że kierownica sama się prostuje powoduje powstanie pochylenia w bok przy skręcaniu,
Komentarz usunięty przez moderatora
A jeszcze inna sprawa, mając nie idealną tylną belkę nie ustawimy idealnie zbieżności z przodu. Tylko w niektórych warsztatach mają odpowiednie przyrządy, (ostatnio się właśnie o tym dowiedziałem) które nie