Zrobiłem tego TOW-a, póki co prowizoryczny dym i prowizoryczna eksplozja. Do poprawy oczywiście efekty cząsteczkowe ich mać. Zawsze #!$%@? #!$%@? efekty cząsteczkowe ಠಠ
@blisher: chyba, żebyś zrobił ogromną mapę, tak, że całe państwa by grały na siebie, tekstury ze street view, 50k ludzi po jednej stronie, do tego ekonomia, handel itd.
wiem, zrób symulator rzeczywistości, wtedy już nikt nie wyjdzie z domu, a ja będę im dostarczał jedzenie
@lisu1989: I myślisz że jeden student informatyki bez doświadczenia w gamedevie zrobi grę przyszłości w teraźniejszości używając średniej jakości silnika?
@lisu1989: wiesz że obecne komputery nie mogą tego uciągnąć?!
50k x 5k polygonów na postać = 250k polygownów komp utrzyma tyle postaci ale wyobraź sobie jak każdy z nich strzela z rakiety która w uderzenia w cel wybucha xD to po sekundzie ci kompa zatnie...
#blisherkodzi #gamedev #unity3d
źródło: comment_5mtivDb2SsWEXgDmyQKdg9hUcTowZ9Zv.jpg
Pobierz@Linux__Shines: Mam w planach :)
Komentarz usunięty przez autora
Trochę jak w soldacie na cheatach, nieskończony jetpack i m79 bez cooldowna
wiem, zrób symulator rzeczywistości, wtedy już nikt nie wyjdzie z domu, a ja będę im dostarczał jedzenie
czy coś
tak czy inaczej zarobimy
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@lisu1989: wiesz że obecne komputery nie mogą tego uciągnąć?!
50k x 5k polygonów na postać = 250k polygownów komp utrzyma tyle postaci ale wyobraź sobie jak każdy z nich strzela z rakiety która w uderzenia w cel wybucha xD to po sekundzie ci kompa zatnie...