Wpis z mikrobloga

Zapłaciłem za zamówioną rzecz 4 września. Przesyłka China Post: Estimated Delivery Time:15-34 Days

Processing Time:7 Days ". Chińczyk wysłał niby 7-go dnia #tracking number , tylko do dziś ten numer nie działa na żadnej ze stron. Czy dispute można otwierać A) 34 dni od wpłaty ; B) 34 + 7 dni (processing time) czy C) można już teraz skoro zostało przekroczone 7 dni (processing time) i dodatkowo te 5-10 dni na pojawienie się trackingu?
  • 7
@R4vPL: Aliexpress .. dodatkowo na r4v.pl jest informacja, że " Podany numer trackingowy jest nieprawidłowy (ma niewłaściwą sumę kontrolną).

Prawdopodobnie otrzymałeś fałszywy numer."
@kazoo: Jak numer nieprawidłowy, to wysłał nierejestrowaną. Zapytaj go, czy wysłał listem bez numer trackingowego. Jak widać szkoda mu było 1,5$ na przesyłkę
Napiszę. Zapytam. Dam znać w poniedziałek co z tego wyszło. A poza tym trochę się zbiegło bo u innego Chińczyka (tracking od 17 września) druga przesyłka tak samo wisi (ta z kolei dla #rozowypasek rzeczy za 22$). Przy czym tej drugiej to jeszcze do poniedziałku dałbym czas z uwagi na to, że ten 10 dzień weekendowo wypadł. I podsumowując to w tym "Delivery time" jest wliczony "processing time" czy te czasy się