Wpis z mikrobloga

Mirasy wzywam pomocy, zrobiłem sobie ten skrypt z akcelerometrem i działa jak najbardziej ale jest tak że jak telefon leży na płasko na biurku to kula idzie do góry a nie stoi na zero. Ktoś wie co może być grane? #unity3d #gamedev #wexproductions #programowanie

curAc = Vector3.Lerp(curAc, Input.acceleration-zeroAc, Time.deltaTime/smooth);

GetAxisV = Mathf.Clamp(curAc.y * sensV, -1, 1);

GetAxisH = Mathf.Clamp(curAc.x * sensH, -1, 1);

Vector3 movement = new Vector3 (GetAxisH, 0.0f, GetAxisV);

rigidbody.AddForce(movement * speedAc);
  • 8
  • Odpowiedz
@Mattiopl: Są gdzieś jakieś ustawienia tego? Spróbuj ustawić parametr "dead" na więcej, tak jak w przypadku joysticka albo myszy (dead - wartość minimalna która jest rozważana jako jakikolwiek "ruch", mniejsze są pomijane)
  • Odpowiedz
@Wextor: a i przy okazji, do tqkich rzeczy uzywaj Constant Force

@Analityk: mi sie wydaje ze on zwraca wartosc odchylenia od pionu albo cos takiego, a nie surowe dane nt. przyspieszenia ziemskiego
  • Odpowiedz