Wpis z mikrobloga

@Wextor: Jak oteksturujesz i przeniesiesz do Unity to daj znać :)

Też się bawię w blenderze, ale textury, które stworzyłem w Blenderze nie chcą się przenieść do Unity. Próbowałem już paru sposobów. Najlepszy okazał się ten z zapisem do pliku 3dmaxa... ale wciąż nie chciały się wszystkie textury przenieść ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@blisher: Może to będzie dobry pomysł na poradnik? (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@Wextor: Albo mi się wydaje albo masz mały problem z normalnymi, przez to też może ci nie iść z teksturami i rozkładaniem siatki(pierwszy ss, ten gradient na dziobie), no ale możliwe że źle widzę, dawno w blenderze się nie bawiłem. Od siebie polecam stronkę link koleś świetnie tłumaczy
  • Odpowiedz
@Rezix: Ty ziomek ale tektrury się nie przenoszą w modelu... Model (dla unity najlepiej w formacie fbx) zawiera tylko informacje dot. samego modelu, UV map, normalne, wagi dla vertexów, informacje o materiałach. Tekstury (w png) musisz przenieść osobno
  • Odpowiedz