Wpis z mikrobloga

#xkom @x-kom #gorzkiezale

Jakieś 3 tygodnie temu zamawiałem dysk ze sklepu http://www.x-kom.pl/ dysk z winy sklepu został wysłany po 4 dniach, jako zadośćuczynienie sklep wysłał mi kod na 3 dowolne gry ze strony www.amd4u.com/radeonrewards/ niestety AMD wyczuło że coś jest nie tak i do tego kodu zażądali paragonu/faktury od kupionego towaru. Sklep x-kom 29 sierpnia napisał do mnie, że skontaktuje się z AMD w sprawie tego kodu. Niestety od tego czasu komunikacja z panią do spraw marketingu zamarła całkowicie, mimo że dwa razy pisałem do niej maila czy czasem nie zapomniała o mnie. Chyba zapomniała skoro nie odpisała ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 6
  • Odpowiedz
@steemm: Tydzien temu zrobilem male zakupy na X-Kom. Dzien po zlozeniu zamowienia dzwonili dwa razy. Informujaca o stanie zamowienia, nastepnie potwierdzenie wysylki i pytanie o dodatkowa gwarancje. Sprzet odebralem zgodnie z terminem. Nie mialem zadnych problemow, wszystko ok. Przed zakupami czytalem podobne historie i obawialem sie braku kontaktu itp. Napisz jeszcze raz a z infolinii nawet nie korzystaj bo trzeba czekac w 'kolejce' co jest moim zdaniem tragiczne biorac pod
  • Odpowiedz