Wpis z mikrobloga

#knp lokalnie np w Radomiu chce likwidować strefy płatnego parkowania i strefy z ograniczeniem prędkości do 30km/h. Wszystkie. Ktoś może podać jakieś argumenty? Czy Ci ludzie byli kiedyś poza granicami Polski? #knp #4konserwy #polityka
  • 58
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ibilon: Nie "zmusić" a dać wybór, alternatywę i promować ją, bo jest po prostu lepsza dla miasta. Samochód niszczy tkankę miejską i generuje olbrzymie koszty zewnętrzne, dlatego jeśli chcesz z niego korzystać to musisz się liczyć z tym, że będzie Cię to więcej kosztowało i nikt Ci nie da miejsca do zaparkowania na 8h za darmo.
  • Odpowiedz
@ibilon: Ty nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz. Skonsultuj kolejne posty z kimś starszym. Sens mojej wypowiedzi jest taki że liczy się szybkość przemieszczania a nie to jakim środkiem to robimy. Jeżeli upchnięcie ludzi do komunikacji miejskiej lub na rowery zapewni szybszy transport niż upchnięcie ich w samochody to chyba lepiej nie?

Czyli tobie naprawdę się wydaje, że pieszo ludzie przemieszczają się szybciej niż samochodem?


@ibilon: Gdzie ja
  • Odpowiedz
Potrafisz inaczej dyskutować niż sprowadzać sytuacje do absurdu?


@lewactwo: Ja sprowadzam dyskusję do absurdu? Ja zacząłem od wytknięcia waszego absurdu:

Niby w jaki sposób ograniczenie prędkości przyspiesza ruch uliczny? To jakiś absurd.
  • Odpowiedz
Nie "zmusić" a dać wybór, alternatywę i promować ją, bo jest po prostu lepsza dla miasta.


@lewactwo: Hola hola, nie ze mną te komusze numery, towarzysz Velati wyraźnie mówi o "zmuszaniu".

Ludzie są zmuszeni przesiadać się z samochodów do komunikacji miejskiej dzięki czemu ruch przebiega sprawniej niż wtedy gdy wszyscy jeździli swoimi autami
  • Odpowiedz
@ibilon: W cudzysłowiu, zapomniałem dodać, tak myślałem że nie zrozumiesz. Nikt ich tam siłą nie zapędzi. Poprostu ludzi sami przesiadają się na rowery jak powstają DDRki, sami wsiadają do sprawnej komunikacji miejskiej. Pomyśl trochę. I kup se bilet na podróż do kilku miast niemieckich czy holenderskich
  • Odpowiedz
Sens mojej wypowiedzi jest taki że liczy się szybkość przemieszczania a nie to jakim środkiem to robimy. Jeżeli upchnięcie ludzi do komunikacji miejskiej lub na rowery zapewni szybszy transport niż upchnięcie ich w samochody to chyba lepiej nie?


@Velati: Lepiej? "Zmuszanie" ludzi do jeżdżenia autobusami czy rowerami wbrew ich woli jest lepsze? Tylko dla komunisty.

To może od razu ich "wepchać" do obozu koncentracyjnego, będą wydajniej pracować, to chyba lepiej
  • Odpowiedz
@ibilon: Toć masz jak byk napisane, że oni sami DOBROWOLNIE się tam przesiądą. Podaż generuje popyt drogi wolnorynkowcu. Zrobisz DDR to ludzie wsiadają na rowery, kumasz?
  • Odpowiedz
W cudzysłowiu, zapomniałem dodać, tak myślałem że nie zrozumiesz.


@Velati: Aaa no tak. Złapałem cię na czerwonym uczynku a teraz udajesz idiotę, to tylko żarty.

Jasne.
  • Odpowiedz
@Velati: parę lat temu w Rzeszowie zrezygnowano z pobierania opłaty za parkowanie w centrum i koncepcja ta okazała się niewypałem, w perspektywie bodajże roku planowane jest utworzenie strefy płatnego parkowania.
  • Odpowiedz
@Velati: Już przy wyborach na prezydenta Warszawy doskonale było widać, że KNP i JKM nie mają zielonego pojęcia o transporcie miejskim. Takie postulaty w wyborach samorządowych mogą ich szybko pogrzebać.
  • Odpowiedz
@Velati: To że gdzieś się to sprawdza to nie znaczy że u nas też się sprawdzi - to po pierwsze. Po drugie argument w stylu " Bo w Niemczech tak jest to też tak u nas musimy zrobić " to kwintesencja murzyńskości według Sikorskiego. Inna sprawa jak te rozwiązania wpływają na fakt twojej szybszej podróży ?
  • Odpowiedz
@ediz4: Ja nie pisałem, że mamy to wprowadzić bo tak jest w Niemczech tylko dlatego, że to się sprawdza. Naprawdę, poziom tej dyskusji to jest dno...
  • Odpowiedz