Wpis z mikrobloga

#laptop #laptopy Jestem laikiem, mam pytanie. Jakieś 3 lata temu kupiłam laptopa. Jestem z niego bardzo zadowolona, dobrze mi służy. Pojawił się jednak problem - laptop zwolnił, zaczął głośniej pracować, generalnie gdy włączam nowy program, folder albo kartę w przeglądarce, to muszę czekać kilka sekund, zanim laptop skuma, że wydałam mu polecenie. Tak samo jest przy wpisywaniu fraz w nowej karcie: jak otwieram nową kartę i zaczynam pisać wykop.pl/mikroblog, to dopiero po kilku sekundach pojawia się "w" i reszta liter. Co robić? Zainstalować od nowa system czy może wyczyścić laptopa?

Już skanowałam pod kątem wirusów, robaków i poodkurzałam pliki tym całym takim internetowym Odkurzaczem.

Pomocy, Przyjaciele, bo Donna nie moze pracować. :(

Może @naprawalaptopow coś mi podpowie...?
  • 18
  • Odpowiedz
@austra: Możliwe, że się trochę kurzu nagromadziło w środku. Raz na jakiś czas trzeba przedmuchać laptopa, by ten kurz nie powodował grzania się lapka.
  • Odpowiedz
@austra: ja bym zaczął od formata jeśli nie był robiony od 3 lat to dziwne, że w ogóle lapek chodzi :p syfu ze środka tez nie zaszkodzi wywalić to może trochę ciszej pochodzi. Jak masz jakiegoś kumatego kolezke to jeszcze mógłby Ci pastę na procesorze wymienić bo po 3 latach juz pewnie sucha
  • Odpowiedz
@austra: Cena dosyć normalna, nie jest to zdzierstwem. Bo porządne przedmuchanie laptopa w środku wymaga tego, żeby go rozkręcić całego. A to nie jest super banalna czynność dla byle laika.
  • Odpowiedz
@shido: @iedrzei: Kurde, no właśnie - nie mam żadnego cumpla informatyka (a niby studiuję w instytucie infy, pozdro, HEHE), więc chyba będę musiała zanieść go do serwisu czy coś. Dzięki za wszystkie rady, bardzo miło z Waszej strony. @naprawalaptopow: Wam również dziękuję za pomoc, no i za bardzo szybką reakcję. :)

Jeszcze jedno pytanie do ludzi: to ile Waszym zdaniem wyniosłoby czyszczenie, reinstal i ogółem konserwacja?
  • Odpowiedz