Wpis z mikrobloga

Po 17h grania w #muramasa na #psvita stwierdzam, że nie chce mi się robić platyny, bo w pewnym momencie gra robi się zbyt powtarzalna. A na platynę potrzeba przejść grę drugi raz, zrobić właściwie dokładnie to samo, tylko, że na hardkorowym poziomie trudności, gdzie ma się aż 1hp. Są trzy endingi dla każdej postaci, na ostatni ending trzeba mieć tytułowy miecz. A żeby go mieć, trzeba mieć 107 poprzednich. No po prostu mi się nie chce... Dobiję może trofki, które się jeszcze da i tyle.

#mirkoligaps3
  • 11
@Liquid_Snake: graficznie bardzo ładna, gameplayowo połączenie actionrpg z normalnym - są lvle, ale walczy się trochę jak w platformówce nawet bym powiedziała. Rozwój postaci to jedynie kucie nowych mieczy, jest sporo itemów do pomocy. Mnie niestety już znudziła, bo polega na "pójdź z punktu A do punktu B, wróć się z punktu B i przez punkt A idź do punktu C". Fabuła jak fabuła, oparta na legendzie.

Może też mnie trochę
@Matyson: dwa razy :P w jednym poziomie trudności masz dwie historie (dwie postaci), które się ze sobą zazębiają. Więc dwa razy :P Bo na szczęście różne zakończenia łatwo zrobić, po przejściu ostatniego bossa ma się dostęp do warpów a sama gra jest jakby zawieszona przed ostatnią walką.