Wpis z mikrobloga

i jak tam mirasy pierwsze dni od mozliwosci testowania duchowego spadkobiercy enemy territory? ze swojej strony mam troche zastrzezen, oprocz duzej ilosci bugow irytuja mnie tez roznice pomiedzy et-db:

- sam objective dla przykladu: jezeli na mapie victory obronisz sie na fladze to w ataku wystarczy zniszczyc mur zeby wygrac. dla mnie totalny bezsens

- duzo klas niektore zupelnie niepotrzebne i watpie zeby w grze turniejowej byly wykorzystywane (medyk podzielony na 3 rozne klasy o_0)

- mogliby zwiekszyc mimo wszystko celnosc karabinow odrobine - zauwazylem ze z pistoletu strzela sie o wiele lepiej niz w et

- irytuje mozliwosc odbicia sie od sciany po skoczeniu obok niej

- super, ze kazda klasa moze zajac sie podlozeniem/rozbrojeniem bomby, ale zeby medyka bez przynajmniej jednego granata zostawic?!

- spawny tez niczego sobie, wolalbym rozwiazanie z et gdzie przegapienie respa powodowalo czekanie do kolejnego - tutaj mozemy zagapic sie ze spacja i zespawnowac sie pozniej co uniemozliwia spawnkillowanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#enemyterritory #wykopet #dirtybomb (swoja droga zapraszam do obserwowania tagu grajacych w et)
  • 9
@imo0mfg: poki co moje uwagi:

- chcialbym, zeby usuneli przykladanie broni do oka - za bardzo battelfieldowo sie przez to celuje jak dla mnie

- przypadkowo zglitchowalem kilka razy przez sciane ale zarowno to jak mala liczbe map itp. zrzucam na betę

- brak granatów dla wiekszosci klas (!) to jest absurd, szczegolnie, ze medyk ma slaba pukawke i chociaz granaty daly by mu jakiekolwiek szanse, poki co patrze, ze niewiele