Wpis z mikrobloga

Hej mirki. Dziwna sprawa chyba, kupilem około tygodnia temu buty Nord (jakosciowo bardzo polecane) http://www.goodshoes.pl/polbut-meski-nord-brazowy-skora-xl-extralight-p62.html

Do butow uzyłem pasty bezbarwnej z woskiem pszczelim (nie mialem niczego z pigmentem) i potem pasty tego typu: http://www.elbis.pl/produkty/bu14.html

But jak dla mnie wyglada tragicznie po tygodniu używania, czy to jest normalne? Czy zastosować jakiś plan ratunkowy i kupić renowator i krem/paste lepszej jakosci?

#modameska #ubierajsiezwykopem #buty #obuwie #but
b.....y - Hej mirki. Dziwna sprawa chyba, kupilem około tygodnia temu buty Nord (jako...

źródło: comment_5v6Fv8jtsK4Qj0kBY22EzAkyoIhWwJnt.jpg

Pobierz
  • 29
@betonkomorkowy: Nie znam się, ale wypowiem. ;) Kiedyś kupiłem sobie buty w Zarze (:x), na których żadna pasta się nie trzymała. Wszystko co się nałożyło, po chwili już było pokruszone i rozwarstwione. Kupiłem do nich pastę Saphire (bardzo dobrej klasy), ale i tak nic to nie dało, bo ta skóra jest naprawdę beznadziejna. Potem sprawiłem sobie Saphire Renomat - mleczko w butelce do ściagania starych warstw - podziałało trochę i już
@Marraju23: Czyli konieczny jest renomat i dobry krem/pasta Saphire raczej? Kurde, głupi bład bo potrzebowalem na szybko czegos z pigmentem zeby przed spotkaniem pociagnac tylko :<

Napisalem tez pytanie do producenta, zobaczymy co powiedza.
@betonkomorkowy: Nie chcę Ci nic doradzać, bo to zawsze jest ryzyko, że sobie całkowicie już #!$%@? buciszcze. Jeśli to jest taka chemiczna farba, jak mi kiedyś wcisnęli, to żadne mydło do butów/siodeł nic nie da, Renomat tylko lekko rozjaśnił powłokę, dopiero zmywacz zdjął wszystko, bo to po prostu rozpuścił. ** TO JEST TYLKO OPIS MOICH DOŚWIADCZEŃ, NIE PRÓBUJCIE TEGO W DOMU** :P