Wpis z mikrobloga

Oddałem na gwarancję kosiarkę spalinową, ponieważ po 1 koszeniu padł napęd. 2 tygodnie czekania i jest naprawiona. Jadę odebrać, wracam do domu składam kosiarkę i okazuję się że, napęd faktycznie naprawiony, lecz kółko krzywo przykręcone, porysowana rączka, nie działa regulacja wysokości koszenia i nie dostałem wszystkich śrubek do skręcenia kosiarki..... Nie chcę już dawać nic tym gamoniom na serwis. Niby mają 3 opcje gwarancji. naprawa, nowa kosiarka lub zwrot kasy . Interesuje mnie 3 opcja. . Jest taka możliwość realnie? Ewidentnie odebrałem sprzęt w gorszym stanie niż był. Dzwoniłem do sklepu i babka powiedziała,że jest taka możliwość,ale wolę się zapytać tu , może ktoś miał podobny przypadek Sklep Leroy Merlin, Kosiarka spalinowa Lider SH18BS450N 1.9kW 125cm3
#zakupy #ogrod #ogrodnictwo #leroymerlin #dzialka
  • 2
  • Odpowiedz
@GodALLU pewnie pismo będziesz musiał złożyć że chcesz zwrot pieniędzy. A to czy zwrócą to już kwestia widzimisię sklepu. Mogą Cię zwodzić a może od razu przystaną na Twoją propozycję.
  • Odpowiedz
@GodALLU znajomy tak walczył z pralką Franią z pół roku. Jak coś naprawili to coś innego zepsuli. I tak pralka sobie jeździła od kumpla do sprzedawcy z 3 czy 4 razy.
  • Odpowiedz