Wpis z mikrobloga

@mar-v-son: wez kup fisher duopower, nie montuj tego na te kolki, jak dasz 10x50 to mysle, ze bedzies zmogl sie na nich wieszac, a 10x80 to podwiesisz samochod na nich. One spokojnie z tego co pamietam do 100 kg wytrzymaja obciazenia w zaleznosci od podloza, tutaj masz deklaracje z wytrzymaloscia na wyrwanie https://fiproductmedia.azureedge.net/media/Certification%20Documents/DOP%20Documents/fischer/ZD_DOP_DUOPS_F_SPL_AIP_V1.pdf
  • Odpowiedz
  • 0
@Miszcz_Joda: Dzięki wielkie. Może źle też opisałem bo sama śruba ma 7x70, a kołek 10x60, więc jeśli fisher 10x50 dałby radę na luzie z nawiązką to chyba te moje dołączone 10x60 tym bardziej? (wiem, że kołek lepszy w fisher, ale chyba głównie chodzi o śrubę?)
  • Odpowiedz
wiem, że kołek lepszy w fisher, ale chyba głównie chodzi o śrubę?


@mar-v-son: Nie. Najistotniejsze jest dopasowanie kołka do materiału, w którym jest osadzony. Raczej rzadko zdarza się, żeby to sam wkręt był przyczyną ewentualnego spadnięcia zawieszonej rzeczy.

Zaproponowany przez kolegę wyżej Fischer Duopower jest o tyle dobrym rozwiązaniem, że jest najbardziej uniwersalnym kołkiem na rynku dopasowującym się zarówno do materiałów pełnych, jak i takich z pustymi przestrzeniami (w granicach
  • Odpowiedz