Wpis z mikrobloga

Zamówiłem w poniedziałek z #allegro pierdółkę, za 25 zl a potrzebowałem tego na już, więc wydałem 15 ziko na przesyłkę kurierską, ponieważ u sprzedającego była opcja "kup do 17:40, otrzymaj jutro". No i paczki jak nie było tak nie ma, status poniżej, ja zostałem z palcem w 4 literach, dziś wyjeżdżam i nie będę miał jak ją odebrać i już nawet jej nie potrzebuję.
Czy można odzyskać od sprzedawcy te 15 zł za "usługę" a on niech walczy z GLS? Bo w zwrocie jest tylko możliwość kwoty za przedmiot #zakupyonline #kiciochpyta
antarhei - Zamówiłem w poniedziałek z #allegro pierdółkę, za 25 zl a potrzebowałem te...

źródło: Screenshot_2024-07-11-08-06-53-807_com.brave.browser

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@antarhei: Ewidentnie wina leży po stronie GLS. Sprzedający nadał paczkę, a że kurier zaznaczył opcję "Brak czasu" to już inna sprawa XDDDDDD Pewnie się nie wyrobił z paczkami. Piszesz do Sprzedającego, że potrzebowałeś pilnie paczki i nie potrzebujesz już. W Allegro klikasz zwrot i tyle. Wnosisz o zwrot całej kwoty wraz z kosztem przesyłki, gdyż umowa nie została sfinalizowana zgodnie z jej warunkami i tyle.
Nie mniej jednak ten dopisek
  • Odpowiedz
  • 0
@wypokpok: niestety po kliknięciu zwrot mam tylko formularz, gdzie nie mogę zaznaczyć opcji wraz z kosztem przesyłki.

Te dopiski się sprawdzały mimo że nie musiałem mieć czegoś na cito, ale ostatnie 3 tygodnie kompletnie chybione. Dwukrotnie potrzebowałem rzeczywiście paczki na już i zwróciłem na to uwagę, zamówiłem i dwa razy lipa.

Nie mam pretensji do sprzedającego, on się wywiązał. Tylko, że ja jako szary człowiek z firmą kurierską nic nie
antarhei - @wypokpok: niestety po kliknięciu zwrot mam tylko formularz, gdzie nie mog...

źródło: Screenshot_2024-07-11-08-27-55-214_com.brave.browser

Pobierz
  • Odpowiedz
@antarhei: ty pokaż dane zamówienia, tam masz jaki był przewidywany czas dostawy dla tej formy wysyłki, zapewne wybrałeś nie tę formę, która zapewniała dostawę jutro, bo GLS nie słyszałem by brał w tym udział. Patrząc po godzinie to albo AllegroOne albo UPS lub InPost Fulfilment mogły wchodzić w grę.
  • Odpowiedz
@antarhei: W powodzie zwrotu wybierasz, że nie dotarł na czas. Uzupełniasz wszystkie swoje dane do zwrotu. Formę wysyłki zwrotu wybierasz własną. A informację o zwrot całej kwoty wraz z kosztem przesyłki, gdyż umowa nie została sfinalizowana zgodnie z jej warunkami napisz po prostu sprzedającemu w wiadomości informując go, że nie odbierzesz już tej przesyłki z winy firmy kurierskiej. I jak chce to niech im składa jako nadawca reklamację na niewywiązanie
  • Odpowiedz