Wpis z mikrobloga

Córka brata aktywowała na telefonie mojej mamy usługę, poprzez wpisanie na stronie kodu PIN, który przyszedł SMSem. "Usługa" ta nabijała co 14 dni dodatkowe koszta (30 zł) do opłacenia na rachunku Plusa. Czy da się jakoś wyjść z tej sytuacji, czy już "po ptokach" I trzeba te dodatkowe koszta ponieść?

#oszusci #kiciochpyta #plus
  • 6
  • Odpowiedz
@Dorogon: Zapłacić a usługę wyłączyć i złożyć reklamację chociaż sam nie wiem czym ją uzasadnić. Może jakaś dobra dusza się zlituje?
  • Odpowiedz
@Dorogon właśnie z tego powodu wybrałem orange na kartę za 365zl. Płacisz raz na rok i zapominasz o rachunkach za tel a takie g i tak nie ma się prawa aktywować bo masz 0 na koncie bez limitu rozmowy sms mms i ponad 1000GB. Proboj reklamować zgodnie z prawdą że nie Ty włączałeś a dziecko które nie ma mocy prawnej żeby zawierać umowy może się uda…
  • Odpowiedz