Wpis z mikrobloga

#ubereats
Uber eats odmawia reklamacji. Zamówiłem jedzenie przez stronę Uber, gdzie podany jest mój numer telefonu. Jedzenie nie dotarło, okazało się, że odmawiają reklamacji, bo dostawca kontaktował się ze mną za pomocą aplikacji, której nie mam :|
Po uj oni dają możliwość zamawiania przez stronę internetową, skoro później dostawca dzwoni do mnie na aplikacji, której nie mam (°°
  • 5
  • Odpowiedz
@Celestines: Okazjonalnie zamawiam jakieś jedzienie, więc odpalam przeglądarkę i abo pyszne, albo uber eats, albo bolt. Wszyscu zmuszają mnie do instalowania aplikacji nie wiem po co. Miał gość telefon, nie rozumiem czemu nie dzwonił.
  • Odpowiedz
@wylew: Zamówiłem i ciach zamknięcie zakładki i wracam do pracy. Tyle, że taki mechanizm daje im zapewne podkładkę pod nieuznanie reklamacji. Niemniej uważam to za bezsens i - tak wiem, nie podniosą się - rezygnuję z ich usług choćbym miał z głodu umrzeć.
  • Odpowiedz