Wpis z mikrobloga

@Fishuur: Nie porownuj smierdzacego, gownianego i w dodatku szkopskiego sklepu z dunskim sklepem zabawkowym. To ze szwab nie odda tego co #!$%@? to wszyscy wiedza od '45, w przypadku firmy Lego na 88% bedzie inaczej. Z reszta juz do nich wyslalem wiadomosc, jak odpisza to zawolam Cie czy miales racje Ty czy ja.
  • Odpowiedz
@ExtraPensja Zwrot w każdym LEGO Storze. Mogą oddać różnicę ceny w gotówce/przelewie lub oddać ta różnice w punktach Insiders. Najlepiej i najwygodniej chyba będzie poprzez kontakt z polską infolinią - od razu rozpoczną procedurę niżeli w przypadku mejla.
  • Odpowiedz
@Labrad00r_: Dzieki za informacje, bo jeszcze mi nie odpisali. Takie mialem przewidywania wlasnie, ze oddadza ale tylko za zakupy u nich a nie posrednikow. Z reszta trudno sie dziwic temu. Jak w koncu odpisza to pewnie tez poinformuja ze rozpoczeli procedure (wyslalem im nry ostatnich zamowien) albo poinstruuja co dalej. W kazdym badz razie bedzie dobrze.
  • Odpowiedz
@ExtraPensja Zawsze jak każde korpo będą proponować wszystko prócz zwrotu pieniędzy. Zadzwoń na infolinię lub odpisz, że rekompensata nie jest dla ciebie satysfakcjonująca i oczekujesz pieniędzy.
  • Odpowiedz