Wpis z mikrobloga

W jaki sposób szukać odbiorców produktów (jestem producentem) w ilościach dużych/hurtowych itp.? Załóżmy, że wykonuje przedmioty wyposażenia domu (dekoracje, tace, wazony, podstawki) i ogrodu (doniczki), biokominki itp. W pewnym stopniu "handmade".

Są to produkty, które regularnie sprzedają się na Allegro i posiadają konkretną grupę odbiorców. Jednak nie są to zawrotne sumy, generalnie wynika to też z problemu pogodzenia produkcji, obsługi klientów i marketingu przez 1 osobę oraz to, że dopiero zaczynam.

Z racji tego, że produkty dość prosto się wytwarza i są wysoko marżowe chciałbym pójść w sprzedaż hurtową i zaopatrywanie sklepów (również fizycznych).

Czy po prostu tworze katalog moich produktów z cenami, podstawowymi informacjami i zdjęciami i rozsyłam je na maila sklepów stacjonarnych które działają w tej branży? Szukam po profilach na IG, postuje na grupkach na FB itd? Czy wypada po prostu podejść do sklepu stacjonarnego gdzie za kasą stoi prawdopodobnie sam właściciel i podać mu katalog?

Chciałbym to robić w sposób profesjonalny oraz skuteczny. Jakie rady macie w tej kwestii? Co jako sprzedawcy oczekujecie od współpracy z producentem?

#ecommerce
#handel
  • 3
  • Odpowiedz
@mentalroulette: Skoro chcesz hurt, to nie uderzaj do sklepu, tylko hurtowni. Jeśli masz dobry produkt, poszukaj ludzi, którzy mają możliwość wejścia z ofertą do Castoramy i podobnych sklepów. Są też portale w Polsce skierowane do sprzedaży B2B, tam też spróbuj
  • Odpowiedz
  • 0
@mentalroulette określ konkretną osobę, która podejmuje decyzję, że wstawia produkty w miejsce, w którym chcesz być ze swoim asprtymentem. Musisz z tą osobą nawiązać bezpośredni kontakt. Namierzasz konkretną osobą i działasz. Czyli jeśli chcesz być w sklepie xyz to określ zakupowca/właściciela i jedź tam, zadzwoń, wyślij list, filmik na YT z prezentacją, cokolwiek. Im bardziej nieszablonowo, ale ze smakiem i pokazaniem korzyści dla odbiorcy, tym lepiej!
  • Odpowiedz
@mentalroulette: tak, jak dali wyżej przedmówcy + postaw stronę (najlepiej od razu b2b + b2c) i na odpowiednie sekcje ściągasz ruch przez frazy takie jak "hurtownia + twoje słowo kluczowe" z Ads i/lub z SEO.
  • Odpowiedz