Wpis z mikrobloga

#techplanet Techplanet.pl - nie polecam. Ceny średnie, a usługa montażu... Słaba. Nie sprawdzają jego wykonania, potem kręcą i unikają poprawy. Jak mnie wena złapie to może opiszę, ale jak na razie - same złe wrażenia niestety (dodatkowo pomyłka przy jednym z elementów zamówienia, brak kodu z promocji itd.). Zrozumiałbym, gdyby to było przed świętami, ale teraz? Zobaczymy jaki będzie finał, ale Mirki, zalecam ostrożność jeżeli na nich się zdecydujecie. #pozniejwiecejtagow
  • 9
@FrasierCrane: poskładałem tam już parę kompów i serwerów. Ceny najtańsze w regionie, a może i kraju. Odbiór często gęsto nawet następnego dnia. W życiu problemów z nimi nie miałem..
@Sillvynei: U mnie to trzy dni on miał status "w montażu", pomimo, że wszystkie części z dostępnością 1-2 dni były. Zamówiony i zapłacony w piątek, przyszedł w - uwaga, uwaga, poniedziałek (wysłany w piątek, tydzień po zakupie...). Nie to, że mi się spieszyło. Mówię jak było po prostu.
@RRybak: Jest od metra tańszych sklepów z podzespołami, na których mi zależało (chociażby Morele, czy Net-S). Ich wybrałem za całokształt, opinię itd. Kable/myszki itd. mają sporo droższe np. - tego typu pierdoły. Zawiodłem się. Do tego wysyłają tylko Siódemką...

Ale naprawdę, długi czas realizacji, pomyłka w elemencie zamówienia i brak kodu z promocji bym darował, ale takie lecenie w kulki z poprawą montażu to darować nie mogę, bo komputer nie jest
@FrasierCrane: No ja mam w okolicy Proline i właśnie TechPlanet, więc w obu nie płacę za wysyłkę, tylko se zwyczajnie po robocie podjeżdżam. A w ten sposób nigdzie taniej nie znajdziesz. Jeśli z wysyłką, to może tak.

No cóż, każdemu się zdarzają pomyłki - u mnie było zawsze rewelka, u Ciebie brzmi to jak atak kilku fatal tornados :P
u Ciebie brzmi to jak atak kilku fatal tornados


@RRybak: i to jest dobre okreslenie :-)/ Jakbym mógł do nich podjechać, to pewnie byłoby inaczej, ale nie mogę. Najgorsze jest to ich takie olewackie podejście... Trochę robiłem w e-handlu i postępowaliśmy tak, gdy na siłę chcieliśmy "niekumatego" klienta zniechęcić :-). Nic to, nadal wierzę w to, że dobre opinie o tym sklepie nie wzięły się znikąd, a ja mam po prostu
Zanosi się na to, że jednak będzie pozytywnie. Tzn. kodu z promocji nie będzie (a nadal mają na stronie informację o promocji...), jeden zły element im daruję, ale za to w końcu przyjmą na poprawę montażu :-). Oby tylko to nie trwało z miesiąc. Zobaczymy. Szkoda tylko, że z serwisem jest słaby kontakt (trudno się dodzwonić), bo odsyłałbym już jutro, a tak musze się jeszcze o jedną pierdołę dopytać.
@FrasierCrane: No i niestety nie mogę ich pochwalić. Wrócił z poprawy, wymienili panel przedni obudowy. Komputer dotarł do nich w czwartek, odesłali oczywiście po tygodniu, w piątek, więc dotarł w poniedziałek (za co przepraszali, ale co mi ciągle słyszeć ich preprosiny...). Raczej wszytko OK, darowałem im brak kodu, darowałem jeden element inny niż zamawiany, ale teraz włączam komputer i co? Podłączyli poświetlenie power jako diodę HDD... Dioda czerwona HDD się nie