Wpis z mikrobloga

#heyah #tmobile #januuszejanuszy #telefony #gsm

Upierdliwym trzeba być. Tak samo, jak w każdej sieci na początku.

Co prawda na rozmowach z nimi spędziłem pewnie już ponad godzinę, ale z doświadczenia wiem, że trafienie do szufladki "klient upierdliwy, wie o co chodzi" powoduje zmniejszenie uciążliwości współpracy z operatorem. W Orange przez pierwsze 4 miesiące miałem 6 korekt faktur. Potem się uspokoiło zupełnie, Obym tutaj został zaszufladkowany szybciej. Na razie na plus jest to, że przestali się tłumaczyć, że TM im użycza call center i iBOA. Jak ma im użyczać, skoro heyah jest działem tmobile...

A rabat za to, że nie odliczyli jednego z połączeń z nimi.
Felonious_Gru - #heyah #tmobile #januuszejanuszy #telefony #gsm 

Upierdliwym trzeba ...

źródło: comment_mhI0okkOpLTMkTxiEC7HOpBkpW7oqgL8.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz