Aktywne Wpisy
Szarmancki-Los +96
Też tak macie że musicie mieć zegarek na ręku? Odkąd mama mi kupiła w podbazie taki zegarek z kalkulatorem to niemalże codziennie noszę zegarek. O ile po domu mogę nie mieć, to jeśli już wyjdę bez to mój mózg zaczyna mi wysyłać sygnały że na nadgarstku pusto i czuję się niekomfortowo, nawet jeśli to jest głupie pięciominutowe wyjście do sklepu. Myślę że zegarek stał się integralną częścią mnie.
Xefirex +97
Upierdliwym trzeba być. Tak samo, jak w każdej sieci na początku.
Co prawda na rozmowach z nimi spędziłem pewnie już ponad godzinę, ale z doświadczenia wiem, że trafienie do szufladki "klient upierdliwy, wie o co chodzi" powoduje zmniejszenie uciążliwości współpracy z operatorem. W Orange przez pierwsze 4 miesiące miałem 6 korekt faktur. Potem się uspokoiło zupełnie, Obym tutaj został zaszufladkowany szybciej. Na razie na plus jest to, że przestali się tłumaczyć, że TM im użycza call center i iBOA. Jak ma im użyczać, skoro heyah jest działem tmobile...
A rabat za to, że nie odliczyli jednego z połączeń z nimi.