Wpis z mikrobloga

Zamówiłam w Argos pralkę z dostawą i instalacją, ale pan powiedział, że nie widzi miejsca gdzie może zaparkować, więc jedynie mi ją podrzuci XD
Poradziłam sobie sama z instalacją! W sensie, póki co nic nie kapie, oby tak dalej!
Próbuje żądać zwrotu kasy za instalację, ale ich obsługa klienta rozwala mnie na łopatki póki co.
Śmieszne, bo jeszcze przed pandemią ogólnie obsługa klienta w #uk to był kosmos.
Teraz już któryś raz robię oczy z zaskoczenia że wtf ()
  • 10
@unicorn_: myślę, że oddadzą hajs bez większego problemu jak już uda ci się z kimś skontaktować. no w końcu nie wykonali usługi za którą zapłaciłaś. często firmy sprawniej odpowiadają na wiadomości wysłane na społecznościowkach jak już ktoś wyżej wspomnial ¯\(ツ)/¯ pamiętam, że z ebay kiedyś miałem problem ze ich automaty do rozwiązywania problemow zostawiały mnie zasadniczo samego sobie z moim problemem, napisałem przez fb i człowiek mi pomógł dosłownie w 5
@unicorn_

nie mam juz takiej cierpliwosci do cwaniactwa anglikow, skonczyla sie zeby za nich robic ich robote, za ktora oni maja placone.

myslisz ze jak sie teraz cos spierdzieli to masz gwarancje na ta usluge ktorej nie wykonal?

nie zgadzilbym sie na sama dostawe, kazalbym mu spierdzielac i skontaktowal sie z customer service ze kierowca zdecydowal ze nie ma gdzie zaparkowac i sie zabral - niech od razu ustalaja kolejna date dostawy