Wpis z mikrobloga

Na jedną dobrą wariację portretu z użyciem AI przypada 2137 gniotów ale niektóre mnie rozśmieszają swoją bylejakością i potwierdzają tezę o której każdy wie że AI nie generuje obrazów z próżni a na podstawie tego co znajdzie i tak z próbnego wariantu fioletowej czarodziejki Nataszy z H1 wyszła mi.... #heroes3 #homm3 #homm #hommai #emmawatson Szkoda że obecne AI jest na poziomie 5 letniej Marysi a sporo elementów słabej jakości
Skorvez957 - Na jedną dobrą wariację portretu z użyciem AI przypada 2137 gniotów ale ...

źródło: Natasha

Pobierz
  • 15
@Kryspin013: planszówki średnio mnie interesują, ale fani próbują robić rendery czy portrety AI a potem zapakować jako mody. Marzy mi się wersja HD jednostek, budynków, itd....

@Begrezen przynajmniej seria nie umiera jeszcze niedawno powstawał mod do czwórki z zazwyczaj robią je napaleńcy po godzinach za gimbusa miałem klasyczny żal o to że powstaje setki różnych modów for fun a nie kilka solidnych jak HOTA. Ubisoft położył na markę lachę rozdrabniając na
@Kryspin013: planszówki średnio mnie interesują, ale fani próbują robić rendery czy portrety AI a potem zapakować jako mody. Marzy mi się wersja HD jednostek, budynków, itd....


@Skorvez_957_: no ale ziomek, chodzi o to, że portrety z planszówki czy nawet tego durnego wydania hd od ubisoftu to są całkowicie namalowane od zera portrety w bardzo dużej rozdzielczości przez ludzi i one po prostu wyglądają bardzo dobrze, a nie jak to gówno
@Kryspin013:Grafiki robią graficy a nawet mistrzowie fachu a AI potrafi małpować człowieka. AI może być użyte na samym początku produkcji a potem od początku do końca pracą zajmuje się człowiek.
Darmowe programy tworzą średniej jakości zdjęcia parę wyjdzie a resztę do kosza. AI traktowałbym bardziej jako ciekawostkę i do podrzucania pomysłu.
Większość zdjęć AI ma te same problemy - uszy, powykrzywiane ręce, niewyraźne gęby, itd.
Do zrobienia porządnych grafik i tak
@Kryspin013:Grafiki robią graficy a nawet mistrzowie fachu a AI potrafi małpować człowieka. AI może być użyte na samym początku produkcji a potem od początku do końca pracą zajmuje się człowiek.


@Skorvez_957_: ale #!$%@?. Nie wiem jak ci to lepiej napisać niż: tą pracę już wykonał profesjonalny grafik i też nie byle kto bo w zasadzie fanbase zatudniony komercyjnie do koncept artów przy planszówce. Wiesz jakiej potężnej rozdziałki wymaga druk by
Kryspin013 - >@Kryspin013:Grafiki robią graficy a nawet mistrzowie fachu a AI potrafi...

źródło: artbook_1234

Pobierz
@Kryspin013: No tak, Ubi nigdy czegoś takiego nie zrobi samo z siebie jeśli nie jest mobilką na korpo nie ma co liczyć większość roboty odwala fanbase. Planszówka średnio mnie interesuje wolałbym gry i rozbudowę lore.
@Kryspin013: No tak, Ubi nigdy czegoś takiego nie zrobi samo z siebie jeśli nie jest mobilką na korpo nie ma co liczyć większość roboty odwala fanbase.


@Skorvez_957_: ale też dosłownie ubi przemalowało całą grę do wysokiej rozdzielczości 4K xD Więc tą robotę z portretami dosłownie wykonali dwa razy.
@Kryspin013: a AI nie robi w 4K nawet nie w hd.


W grze też nie masz portretów w 4K. Chodzi mi o to, że gra jest przerysowana do 4k co w praktyce ci daje, że portrety są w kilkukrotnie wyżej rozdzielczości niż w oryginale.

Jak słyszę i czytam HD to od razu mam skojarzenie z tym gniotem gdzie celowo pogorszyli jakość hydry...


@Skorvez_957_: jak pogorszyli?
@Kryspin013: dokładnie pokazali jakość HD i starą jakość ale nie pokazali jednostek z pola bitwy a z mapy przygody. Zresztą większość grafik nie ma nawet jakość hd, 3D dopiero raczkowało a większość twórców w tamtym czasie nie umiało zrobić to dobrze.
@Kryspin013: dokładnie pokazali jakość HD i starą jakość ale nie pokazali jednostek z pola bitwy a z mapy przygody.


@Skorvez_957_: Dobra, ale co to ma do rzeczy? Wszystkie rastry z gry zostały przemalowane od zera. W kampanii polecieli w #!$%@?. Zresztą, z tym że nie chciało im się wszystkich dodatków zrobić też. Nie zmienia to jednak faktu, że assety arty przerysowali od nowa znakomicie.