Aktywne Wpisy
lubie_pic_kakao +111
Tymczasem nasi "świadomi" użytkownicy wykopują fejkową ruską stronę.
Brak jakichkolwiek informacji o redakcji, w stopce copyright od 2011 mimo iż w bazie WHOIS widać, że domenę "geopolityka.org" zarejestrowano w 2023. Ich polityka prywatności była ewidentnie tłumaczona translatorem. Jedna z sekcji ma tytuł "głoska bezdźwięczna" xD
No i artykuły są po polsku, ale interfejs strony jest po angielsku (np. "Trending", "Comments",
Brak jakichkolwiek informacji o redakcji, w stopce copyright od 2011 mimo iż w bazie WHOIS widać, że domenę "geopolityka.org" zarejestrowano w 2023. Ich polityka prywatności była ewidentnie tłumaczona translatorem. Jedna z sekcji ma tytuł "głoska bezdźwięczna" xD
No i artykuły są po polsku, ale interfejs strony jest po angielsku (np. "Trending", "Comments",
Graner +38
Nie chce wyjść na freethinkera ale wygląda mi to na taką strategie, że Biedronka przezbywa się z Lidlem żeby wpoić dużej części społeczeństwa, że liczą się tylko te dwa dyskonty.
Tak samo robiło Media Expert swoją tandetną i nachalną reklamą, gdzie wyskakiwali swego czasu nawet z lodówki. Teraz jak już przejęli zupełnie rynek to aż tak się nie wysilają i pewnie liczą w Excelu ile zaoszczędza na reklamie.
To samo moim zdaniem robią te dwa dyskonty, które tak naprawdę czesto wiele ze sobą nie konkurują, bo celowo budują się jeden obok drugiego i napędzają sobie wzajemnie ruch.
Niech wypowie się jakiś ekspert od takich praktyk marketingowych tylko nie ten gość co kaszkę jadl ze swoim wyimaginowanym dzieckiem.