Wpis z mikrobloga

@LM317K: po miesiącach testów i wstępnego pozytywnego nastawienia do różnych opcji w sterownikach od amd teraz już jasno stwierdzam, że wszystko co tam znajdziesz należy wyłączyć albo nie ruszać bo albo dodaje to input laga, albo zmniejsza płynność gry. Ewentualnie można podbić kolory na 160, ale na faceicie i tak się to wyłącza.

Dodatkowo warto wyłączyć shader cache od amd, czego nie da się zrobić w opcjach ale da się przez
@LM317K: fajny test, widać że ustawienia amd dają najgorsze wyniki 1% low w fps i avg fps, ale dziwi mnie fakt, że dla kompletnie wyłaczonego shader cache(30) wyniki są najlepsze. Jednak cache to cache i powinien się przydać :D

Generalnie bardzo dużo zmienia się w czasie. To jest post sprzed 3 miesięcy, od tej pory wyszły sterowniki amd 24.1.1 i dużo updatów do csa, coś co działało wtedy wcale nie musi
@LM317K: i pytanie jaki masz dysk na którym trzymasz system. HDD? SSD sata? SSD m.2? Z tego co się orientuję shader cache pobierany jest z appdata, jeżeli dysk C jest wolny to i będzie to widoczne w przycinkach, bo zrobi się z przepustowości dysku wąskie gardło
Jedyne co daje powtarzalne wyniki to pusta mapa, ta sama ścieżka przejścia i te same rzucone granaty. Ale wtedy to nie ma za bardzo odwzorowania podczas realnej gry
@LM317K: dodatkowo sam soft do pomiarów pewnie też obciąża kompa. Nie próbowałeś robić pomiarów przez sterowniki amd włączając logowanie do pliku? Trochę bardziej upierdliwe, ale nie wiem czy nie będzie bardziej wiarygodne, a zewnętrzny soft może nie być potrzebny jak robisz pomiary tylko jednej karty