Wpis z mikrobloga

#inpost zgubił moją paczkę. Od 30 stycznia paczka jest w doręczeniu. 2 lutego dostałem smsa, że nie odnotowali skanu tej paczki w związku z czym mają pytanie: Czy paczkę odebrałem? Jak tak to żebym potwierdził. Jeśli nie odebrałem to proszą o dokładny opis zawartości oraz opakowania (którego nie widziałem na oczy XD) celem przeszukania magazynu. Nadawca dostał podobną wiadomość i od naszych odpowiedzi cisza.
6 lutego dzwoniłem na infolinię i się dowiedziałem, że sprawdzają kamery przy paczkomacie i w ogóle już działają już niedługo się dowiem. Cisza do dziś. Złożyłem dziś reklamację i się dowiedziałem, że teraz będzie to rozwiązywane przez dział reklamacji, który oczywiście ma 30 dni na odpowiedź. (°°
Domyślam się co się stało. Albo kurier zwyczajnie zgubił paczkę, albo komuś innemu wrzucił paczkę razem z moją, czyli de facto też zgubił.
#zalesie #kurier
BulgarskiTaboret - #inpost zgubił moją paczkę. Od 30 stycznia paczka jest w doręczeni...

źródło: 240129117_203372665169977_5196179034970085900_n

Pobierz
  • 11
jak by kurier zgubił to było by wydane do doręczenia, raczej kurier jest nie dostał


@sberatel: Mi na infolinii powiedzieli wcześniej, że sprawdzają kamery przy paczkomacie więc wnioskuję, że kurier ją dostał. A jak nie to magazyn zgubił więc chyba łatwiej by było zlokalizować paczkę.
@BulgarskiTaboret: Twoja reklamacja zostanie odrzucona, ponieważ została wniesiona przez osobę nieuprawnioną. Nabędziesz prawo do reklamacji, gdy nadawca zrzecze się praw do przesyłki na twoją rzecz. Ale radzę reklamować usługę u nadawcy niż kopać się z przewoźnikiem.