Wpis z mikrobloga

Cześć

szybkie streszczenie - serwis asus uszkodził mi urządzenie w serwisie

Potrzebuję rady związanej z gwarancja. Posiadam od początku stycznie tego roku urządzenie Asus rog ally. Po 3 tygodniach w urządzeniu padł niesławny już czytnik kart pamięci. Oddałem urządzenie na gwarancje door-to-door i po tygodniu wróciło z naprawy. Czytnik działa, bo wymieniono płytę główną. Niestety serwis jedno naprawił a inne uszkodził. Po powrocie z serwisu jedno z podświetleń gałek analogowych przestało działać. Serwis mi uszkodził mało istotną funkcjonalność, lecz sam fakt jest irytujący. Oczywiście chcą żebym im wysłał to urządzenie na serwis. Następny tydzień w plecy. Komputer używam jako stacjonarny przez stacje dokującą i następny tydzień bez PC jest dla mnie sporym utrudnieniem. Czy mogę w jakiś sposób wymusić naprawę on-site żeby ponownie nie tracić czasu i narażać urządzenie na uszkodzenie w transporcie?

#asus #asusserwis #asusrogally