Wpis z mikrobloga

@Mr_Beniz Warto odrazu zrobic C+E. Napewno wyjdzie ci troche taniej jak zrobisz wszystko na raz a przecież gdy zrobisz to nie musisz odrazu szukać roboty na zestawie tylko pojeździć na jakiejś dystrybucji solówką i gdy poczujesz sie pewniej to zaatakować zestaw.
@Mr_Beniz: nie, samo C to gowno i jazda na C+E jest zupelnie inna, nawet jak bedziesz nie wiadomo jak dobry na C to idac na C+E bedziesz uczyl sie od nowa, bo to zupelnie inna jazda, najlepiej odrazu C+E i nie wchodzic w dziadostwa na samym C, tam jest najgorsza robota i tak
@Mr_Beniz: od razu C + E. Samo C na jakiejś 12tonówce, nie różni się od jazdy czymś pokroju Iveco (chodzi o manewrowanie, bo wiadomo, że po prostej drodze, to każdym pojazdem pojedzie i małpa). Reasumując, samo C nie przygotuje Cię nic a nic pod zestaw.