Wpis z mikrobloga

15 Euro na h to bardzo januszowa stawka? Praca biurowa w logistyce, bez doświadczenia stricte w tym zawodzie, wykształcenie w PL i doświadczenie zawodowe w biurze mam ale tutaj nie mam Ausbildung jako Bürokauffrau i to jest ich argument za taką stawką godzinową.

#niemcy
  • 9
  • Odpowiedz
@kat88: Nie jest to dużo pieniędzy ale bez doświadczenia to raczej dość normalna. Wiesz jak ma to wyglądać dalej?

Pracując w poprzedniej firmie, miałem chłopaka który po studiach (BWL) pracował jako spedytor i miał 2800 brutto na miesiąc.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@erni13 niestety nic nie wiem. To zatrudnienie przez agencję. Ja zaproponowałam 18 a oni odpowiedzieli, że ten szef tej firmy logistycznej daje 15 i ani grosza więcej. Ja obecnie pracuję jako pomoc w przedszkolu i mam 15,40 ale nie mam żadnych Urlaubsgeld itp. i bardzo nie lubię tej pracy... Ale mam blisko a do nowej pracy dochodzą też wyższe koszty paliwa, więc koniec końców, mniejsza stawka za godzinę, o 2h dziennie dłuższa
  • Odpowiedz
@kat88: jeżeli z tego co rozumiem chcesz się przebranżowić to niestety czasem trzeba zagryźć zęby i przeboleć. Z dodatkowym doświadczeniem zawsze stawka rośnie. Wiadomo nikt na początku kokosów nie zarabia, ale wraz ze wzrostem doświadczenia wpada większa kasa. Nawet jak zaryzykujesz to co się może stać? Masz doświadczenie z poprzedniej pracy i jak nie pyknie ta, to możesz wrócić do poprzedniej. Pozytywne myślenie!
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Adatoniewypada przebranżowic to raczej nie, bo z wykształcenia z PL to ja właśnie typowa biurwa i 10 lat doświadczenia w pracy w administracji, a to właśnie przedszkole to zupełnie inna bajka i chce wrócić do biura. Tyle że tutaj mają wywalone na moje doświadczenie. Tzn oni są pod wrażeniem że tak powiem, że wow wykształcenie wow doświadczenie zawodowe wow przyda nam się ktoś taki ale w sumie to nie masz Ausbildung tutaj
  • Odpowiedz