Wpis z mikrobloga

@NowyTonyHawkTylkoZeRapowy Problem ogolnopolski. Na fejsie usuwają kilkanascie komentarzy dziennie dotyczacych tego problemu. U mnie technik byl kilka razy w domu, screenow taki jak Twoj wyslalem im ponad 20.

Na szczescie 1.03. konczy sie umowa i tyle mnie widzieli.
  • Odpowiedz
@pozar13: @NowyTonyHawkTylkoZeRapowy

a da się coś z tym zrobić?

Zmienić operatora. Vectra robi agresywny overbooking więc łącza siadają w godzinach szczytu i będą siadać.
Zwłaszcza z obszarów gdzie przejęli Multimedia trzeba się zwijać jak najszybciej. Tam połączyła się bylejakość obu tych firm.
  • Odpowiedz
  • 1
@NowyTonyHawkTylkoZeRapowy: od ~3 tygodni mam ten sam problem co Ty, przez całą dobę internet pada na kilkadziesiąt sekund/kilka minut i wszystko rozłącza - VPN out, spotify out, radio internetowe out, wszelkie granie online odpada bo wywala.
Zaraz po nowym roku zgłosiłem problem, dołączyłem loga z winmtr (dawno temu ich support prosił o logi z tego programu), na którym widać że problemem jest któreś tam urządzenie z kolei na trasie -
  • Odpowiedz
@wjt: wysłałem im 20 screenów, logi z mtr, 2x na chacie był technik. Złożyłem wypowiedzenie i czekam na podpięcie do lokalnego swiatlowodu.

Polecam zadzwonić do UKE, tak mi polecono na forum prawniczym, niektórym ludziom pomogli.
  • Odpowiedz