Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@RandyBobandy: nie powiedziałbym aby to była większość graczy. Wiadomo - gra jest mało dynamiczna, nie potrzeba w niej super refleksu, więc i średnia wieku może i jest lekko wyższa, niż w takim np Valorancie, ale bez przesady. Ja sam mam bliżej do 40, niż 30, ale to co widze w tej grze to jest jakiś dramat. Świat głupieje.
@stanislaw-robak Nie no... Sorry, ale WoT względem takiego CS ma bardzo wysoki próg wejścia, żeby grać na rozsądnym poziomie. Taki CS jest dużo prostszy pod względem mechaniki gry, jak jesteś słaby to grasz z mniej więcej równymi sobie, ewentualnie giniesz co chwilę, jesteś wyzywany i się zniechęcasz.
WoT jest o wiele bardziej złożony - mechaniki spotowania, strzelania, różne klasy pojazdów, ogrom maszyn. Nauczenie się tego wymaga dużego wysiłku, ale ciągle możesz po
@stanislaw-robak: No nie wiem czy ma najgorszy próg wejścia. W LoLa przestałem grać głównie dlatego że odwidziało mi się granie 45 minut po to żeby przegrać. Zagrałem 2 rankedy w całej karierze tej gry. Mój "Medal" po 10 grach jest zależny od wygranej? Hah. Jedyne gry gdzie spotkałem wysoką jakość współgraczy do gry singleplayer xD. W WoT też mnie to gotuje niemiłosiernie, że są misje albo inne tryby gdzie wygrywanie jest
@Najmilszy_Maf1oso:
@stanislaw-robak
@KarmelkowyZubr

Konto mam w wot ze 13lat? Nie zawsze grałem, ale pamiętam jak to kiedyś było.
Obecnie gra wyrównuje poziom do dołu. Obniżenie wartości pancerza, usunięcie wielu weak spotów i podwyższenie celności nawet trolii... To wszystko pod ameby. (kiedyś nikt nie strzelał z Kv2 na daleko, teraz to i w pixel zdarzy się trafić). Dodaj do tego jeszcze gold-a i większe zarobki niż kiedyś, autoaima i znacznie ułatwiające mody
Nie ma innego multiplayera o niższym progu wejścia.


@stanislaw-robak: tu sie z tobą nie zgodze bo próg wejścia do wota jest wysoki, przez ilość i złożoność mechanik. W takim CSie do gry wystarczy znajomość mechaniki kupowania ekwipunku, chodzenia i strzelania, a w wocie masz tego dużo więcej. Różnica jest taka że jak ktoś nie będzie ogarniać np kupowania broni w CS to będzie siedzieć na gównianych rangach i nikt poza innymi
@MajoZZ:

Co do początku gry dobrze wyjaśnił to hallack na yt. Jak zaczynasz wbijasz na boty, potem 3 tier i cię miażdżą.


Ja się tak w sumie odbiłem od War Thundera, wszystko fajnie i nagle one shoty z dupy z drugiej strony mapy xD, zwykłe i realistyczne, co najzabawniejsze, w realistycznych szło mi lepiej. Ale inna sprawa była taka że grindować kolejną grę to mi się już nie chciało
@MajoZZ Hallack w tym swoim filmie to pierdzielił farmazony. Spróbuj sobie zagrać na tym tierze III. Nawet jak znajdziesz graczy do gry, to połowa składu będzie na jakiś sealclubberskich tankach. Nowymi niskimi tierami są tiery VI i V.
Mówienie o załodze 50-75% to jest żart. Nigdy nie było tak dobrze w kwestii szkolenia załogi. Kiedyś na start dostawałeś tier I bez modułów, z 50% załogą i elo. Obecnie masz załogi 100%, perki,
@stanislaw-robak: wiesz ameby nie ameby , co innego gość który faktycznie robi głupoty co innego gracz który gra dorywczo ma średnie załogi itd i trafia na fioleta z fioletowym ekwipunkiem , członkach załogi po wszystkich podręcznikach, itd itp to mementami naprawdę strach wyjechać. Brakuje systemu sprawiedliwego doboru graczy żeby rozrzut umiejętności i rozegranych bitew nie był aż taki duży, a to co się dzieje na niższych trierach na których zaawansowani gracze
@sEB-q: No tak, znacząco jak dla mnie mimo wszystko różni się gracz pomarańczowy który spadnie z rowerka i wychodzi. A co innego ten który mówi że wszystkie jego porażki to wina WG i graczy xD. Z tym doborem to nie za bardzo raczej. Znacznie więcej jest tych słabszych niż mocnych i myślę że ostatecznie ci bardzo dobrzy i wybitni trafiali by co chwilę na siebie
@KarmelkowyZubr: nie chodziło mi o precyzyjne segregowanie statystykami bo wtedy faktycznie grała by garstka ludzi ze sobą ale np nie wiem niech będzie na przykładzie wn8 : takie poziomy 0-500 , 500-1500, i reszta powyżej, i żeby gość mający 40 000 bitew nie był losowany z tym co ma ich 100.
@sEB-q: nigdy nie będzie w tej grze sprawiedliwego matchmakingu bo po za skillem jest zbyt wiele innych czynników. Nie masz wpływu na mapę, nie możesz zbanować danego rodzaju pojazdu przy swojej bitwie, losowość penetracji i celności, do tego niezbalansowane mapy.
Jest jedna prosta kwestia, żeby istniały unicorny to muszą istnieć pomidory. Nie da się zrobić 3x czy 4x swojego HP przeciwko gościom, którzy ogarniają kuwetę.
Ta gra ma bardzo wysoki próg