Wpis z mikrobloga

czyli długość i pociągnięcia pędzla najlepiej mam regulować już tylko suwakiem "tempo"?


@Borealny: Zdaje się, że od tego jest długość zanikania. Tempo jest od tego jak mocno zamazuje się obszar po przeciągnięciu pędzlem.

Nie wiem do czego potrzebujesz programu, ale dobra rada to zapłać za coś sensownego. Sam dobre trzy lata używałem Gimpa i cała wiedza poszła na śmietnik.
@Logytaze to do niczego poważnego nie jest. Zwykle jak robię jakiś custom content do Simsów, to trzeba poprawić czy rozmazać gdzieś jakąś teksturę którą i tak znalazłem gdzieś indziej albo ją wygenerowałem. Za gimpem też nie przepadam po tych wszystkich zmianach. Kiedyś był bardziej czytelny, później zaczęli chować przybory, łączyć je z innymi, itd.

Z bardziej profesjonalnych to mam Affinity Designer, ale moja nauka utknęła w martwym punkcie bo nie mam za
@kitq nom, potrafi to być upierdliwe. Dużo łatwiej jest robić obiekty które dolegają do czegoś. Ja patrzę z pragmatycznej strony, bo w grze nie wszystko musi być zrobione ze wszystkich stron. Trzeba oszczędzać zasoby. Dużo gorzej jak robisz rendery dla siebie i chcesz żeby wszystko było perfekcyjne, wtedy już gorzej. Ale ja też to rozumiem, bo też jestem perfekcyjną. Co prawda takim który mocno patrzy na zasoby, ale nadal perfekcjonistą. xD
@Borealny: Jak robiłem model UFO to aż się chciałem pochlastać przez to więc finalnie znalazłem jakiś darmowy materiał który jako-tako wyglądał i go nałożyłem na cały model.

Ja patrzę z pragmatycznej strony, bo w grze nie wszystko musi być zrobione ze wszystkich stron.

Pewnie, gdzie się da trzeba oszczędzać na geometrii i próbować rożnych sztuczek.

Co prawda takim który mocno patrzy na zasoby, ale nadal perfekcjonistą

Dobrze to rozumiem, jest satysfakcja