Wpis z mikrobloga

@hoppek: to sie dobrali

Oficjalnie przelosowuje twojego nadawce i odbiorce na Ciebie, mozesz wreczyc swoj prezent do reki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wspolczuje ogolnie, ja sie mega stresowalam tym na ostatnia chwile a tobie to juz po prostu musi byc smutno :/
  • Odpowiedz
@Wrrronika czuję rozczarowanie i tak poza tym, to nic więcej. Niby to była tylko formuła lite, bo na wyższe formuły w tym roku się nie załapałem, z uwagi na niską aktywność konta w tym roku. Ale jednak chcislem, żeby wyszło fajnie. W formule lite nie ma obowiązku personalizacji, a ja w to poszedłem. I jakbym miał sam sobie wręczyć te prezenty, to nie chcę XD
  • Odpowiedz
@hoppek: w sensie, ze spersonalizowales mimo ze nie musiales?

Ajajaj, to jedynie liczyc na to ze moze ktos podobny bedzie z innych poszkodowanych

No ale tak czy siak, na pewno dostaniesz swoja pake bo w lite pewnie latwiej dobrac pary (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@Wrrronika tak, w formule lite nie jest wymagana personalizacja. A ja nie chciałem kupować byle czego, z łapanki. Więc uznałem, że po coś jednak jest ten opis w lite i na nim się wzorowałem, żeby odbiorca był zadowolony.
  • Odpowiedz
@Wrrronika natomiast jeśli nie dostanę nikogo podobnego i będę musiał robić paczkę od nowa, to oczywiste elementy paczki, czyli łakocie zostaną. Natomiast spersonalizowane przedmioty mogę zwrócić do końca stycznia, bo sklepy, w których kupowałem mają elegancką politykę zwrotów.
  • Odpowiedz
@Wrrronika śmiało ;) Ja lubię ten fakt, że w związku z okresem świątecznym i przedświątecznym sklepy mają bardzo wydłużony czas zwrotów. Kupując coś na przykład w połowie października, można zwracać na przykład do końca stycznia. Zależy od sklepu i od szczegółów polityki zwrotu w przypadku tego okresu roku.
  • Odpowiedz