Aktywne Wpisy
balticporter +1080
Ten remiks „The Sound Of Silence” co puszczają ostatnio w radiu, to powinien zostać zakazany, a autor i rozgłośnie postawione przed Trybunałem w Hadze za zbrodnie przeciwko ludzkości ლ(ಠ_ಠ ლ)
#zalesie
#zalesie
Mrbimbek +357
Dwa lata temu pomagałem uchodźcom z Ukrainy którzy z jedną walizką uciekali przed wojną, była w tym rodzina z którą kontakt miałem chwilę dłużej, trzy dziewczyny z matką i dwójka dzieci, pomagałem im szukać pracy, tłumaczyć dokumenty, pomagałem w urzędach. Jedna z dziewczyn dziś się odezwała, wrócili na Ukrainę a kilka dni temu urodziła syna, przez to jak im pomogłem w najcięższym dla nich czasie nazwała syna moim imieniem, taka drobnostka a
Problem występuje od lat i nic nie pomaga - czyszczenie cookies, zmiana przeglądarki, zmiana urządzenia, zmiana dostawcy internetu, miejsca zamieszkania, no #!$%@? nic. Reproducibility 100%.
Raz ktoś się zalogował na próbę z mojego kompa na swoje konto i normalnie mógł się skontaktować przez czat. Nie miał tego błędu.
Po wpisaniu "there was a problem with the chat" do Google zbyt wiele się nie dowiemy. Pierwszy wynik to wątek na reddicie, gdzie user z takim problemem zastanawia się, czy został zbanowany na kontakt przez czat.
No i wszystko wskazuje na to, że mam takiego bana - nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Z jakiś rok temu, rozmawiając z obsługą amazona przez telefon na jakiś tam temat, przy okazji poruszyłem mój problem z czatem. Konsultant powiedział mi coś w stylu, że tak tak, oni wiedzą, że jest taki problem i pracują nad jego naprawą.
Dziś musiałem skontaktować się z amazonem i ponownie poruszyłem ten wątek, opisałem to co powyżej, wyraziłem moją wątpliwość, że taki błąd przez lata nie został naprawiony i poprosiłem konsultantkę, żeby mi szczerze powiedziała, czy na moim koncie jest jakieś ograniczenie uniemożliwiające mi kontaktowanie się przez. Odpowiedziała, że nie ma czegoś takiego, że to niemożliwe. I żebym poczekał, to skonsultuje sprawę z przełożonym. Po jakichś 10 minutach wróciła i powiedziała, że no niestety nie wiedzą, czemu ten problem u mnie występuje. Powiedziała, że wiedzą, że u niektórych czasem jest ten problem, ale nie ma tak, że zawsze. I że czyszczenie cookiesów lub zmiana przeglądarki normalnie pomaga. I że może jedynie zachęcić mnie do korzystania z innych form kontaktu.
Zapytałem, czy nie może eskalować tego problemu do działu technicznego czy coś takiego - chętnie dostarczę zrzuty ekranu, czy cokolwiek tylko będą chcieli. Odpowiedziała, że niestety nie mają czegoś takiego jak eskalacja do działu technicznego i nic się nie da zrobić.
I teraz się zastanawiam, o chuuuuuuuuj tu chodzi. Czy faktycznie mam bana na czat, tylko nie chcą się przyznać? Tylko nie wiem, czym miałbym sobie na to zasłużyć. Zawsze jestem miły, gdy rozmawiam z obsługą klienta (zwłaszcza że w przeszłości sam pracowałem na takim stanowisku). Bardzo rzadko korzystam z amazona i się z nimi kontaktuję. Chyba nigdy nie zwróciłem nawet żadnego zakupionego na amazonie przedmiotu. Ehh...
#amazon #pytaniedoeksperta